۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۵۵۱۰۱
اردکانیان:

درباره قیمت آب و برق مصوبه‌ای از سوی مجلس ابلاغ نشده است

وزیر نیر گفت: در رابطه با قیمت آب و برق هنوز مصوبه‌ای از سوی مجلس ابلاغ نشده است، اما آنچه در این میان مهم است استفاده ما از محل دریافتی‌های مردم برای بخش سرمایه‌گذاری در صنعت برق است.
رضا اردکانیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رضا اردکانیان وزیر نیرو  امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه این وزارتخانه برای مصرف آب و برق در ایام تابستان گفت: برای تابستان برنامه‌ریزی لازم را با همکاری مردم به جلو بردیم و هرگونه اتفاقی در جهت اصلاح قیمت آب یا برق با نظر دولت انجام می شود.

وی ادامه داد: در رابطه با قیمت آب و برق هنوز مصوبه‌ای از سوی مجلس ابلاغ نشده است، اما آنچه در این میان مهم است استفاده ما از محل دریافتی‌های مردم برای بخش سرمایه‌گذاری در صنعت برق است.

اردکانیان درباره وضعیت آب نیز تاکید کرد: متاسفانه کمبود آب امسال موجب شده است که فشار بر تولید برق آبی زیاد شود.

وزیر نیرو یادآور شد: برای بارور کردن ابرها می توان ظرفیت از نیروهای مسلح استفاده کرد از این رو باید به کمک دولت بیایند، دو فروند هواپیمایی که امکان بارور کردن ابرها را دارد و در اختیار مرکز باروری ابرها بوده از لحاظ سن دچار مشکلاتی است، ما امروز از سپاه پاسداران تقاضا داریم در زمینه ارائه هواپیماهای جدید برای بارور کردن ابرها به ما کمک کنند./816/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات