۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۵۵۵۹۲۰
امام جمعه ایلام:

فرهنگ فاطمی در بردارنده عزت و آزادگی است

امام جمعه ایلام گفت: فرهنگ فاطمی اگر در جامعه ای نهادینه شود آن اجتماع سربلند و عزتمند خواهد بود و سر تعظیم در مقابل هیچ قدرتی فرود نخواهد آورد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در مسجد صاحب الزمان(عج) ایلام اظهار داشت: فرهنگ فاطمی با یادآوری بزرگی و اوج عظمت و شکوه حیات طیبه بانوی اسلام در وجدان جامعه تکرار می شود.

وی افزود: این فرهنگ همچون شجره ای تناور و میوه های شیرین و با طراوت آن فضای جان فرزندان فاطمه را جلوه و جلا بخشید.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: مردم سوگوار و عزادار به حضرت زهرا ارادت می ورزند و فرهنگ فاطمی در بردارنده عزت و آزادگی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: این فاطمه است که حسن و حسین و زینب را تربیت کرده و مفاهیم صبر و ایثار و مقاومت را به آنها آموخته است.

وی ادامه داد: فرهنگ فاطمی اگر در جامعه ای نهادینه شود آن اجتماع سربلند و عزتمند خواهد بود و سر تعظیم در مقابل هیچ قدرتی فرود نخواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: فاطمه با از جان گذشتگی خود حقانیت امامت را به اثبات رسانید و با خطبه فدکیه خود چهره نفاق و ظلم را آشکار ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: بانوان ما در طول دوران مبارزات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اکنون در دفاع از حریم ولایت با تاسی از فرهنگ فاطمی عزیزان خود را تقدیم ارزش ها و آرمانهای دینی کرده اند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات