۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۵۶۴۲۲
معاون فرهنگی صنعت آب و برق در خراسان جنوبی:

آب، اولویت نخست در خراسان جنوبی است

معاون فرهنگی صنعت آب و برق در خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات در استان، کمبود منابع آبی است و آب از اولویت های نخست استان می باشد.
حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علیرضا حسینی، امام جمعه درمیان و معاون فرهنگی صنعت آب و برق در خراسان جنوبی امشب در دیدار مشاور وزير نيرو در امور ايثارگران با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز دهمین جلسه تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق در استان مانند سال های گذشته به طور منظم برگزار شد.

وی گفت: تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق ابتدا به صورت یکپارچه و منسجم توسط مدیران عامل صنعت آب و برق در خراسان جنوبی صورت گرفت و سپس در سایر استان های کشور این روش به صورت منسجم انجام شد.

معاون فرهنگی صنعت آب و برق در خراسان جنوبی افزود: در استان خراسان جنوبی شورای انسجام بخشی مدیران عامل وزارت تابعه شکل گرفت و این اتحام و انسجام به سایر استان ها تسلی پیدا کرد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: جلسه تجلیل از ایثارگران علی رغم تمام محدودیت های مالی و مشکلات به طور منظم در استان برگزار شد، مدیران عامل وزارت تابعه یک رویکرد فرهنگی و فنی نسبت به خدمات رسانی به مردم استان دارند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در استان، کمبود منابع آبی است و آب از اولویت های نخست استان می باشد، ادامه داد: همچنین برق یکی از مسائل و خدمات اجتماعی است که مردم نیاز مبرمی به آن دارند و تا جایی که بودجه و اعتبار وجود داشته باشد به این استان توجه می شود./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات