۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۵۶۴۷۲
آیت الله علما:

مبنا قرار دادن اسلام در همه امور، سبب پیشرفت کشور می شود

آیت الله علما با اشاره به اینکه دین مبین اسلام سرمایه ای بزرگ از عقل و فرهنگ را در اختیار بشریت قرار داده است، گفت: مبنا قرار دادن اسلام در همه امور، زمینه پیشرفت کشور را فراهم می کند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست استادیاران طرح حلقه صالحین ابراز داشت: اسلام باید مبنای تمام امور قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر اسلام ناب محمدی در همه امور سرلوحه قرار گیرد موجب پیشرفت و تعالی جامعه شده و پیشرفت کشور را تسریع می بخشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه دین مبین اسلام سرمایه ای بزرگ از عقل و فرهنگ را در اختیار بشریت قرار داده که باید از این سرمایه پربار نهایت بهره را برد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم مسؤولیت پذیری افراد مطرح کرد: هر فرد در هر مقامی باید به تکالیف و وظایف خویش بخوبی عمل کرده و خداوند را ناظر بر اعمال خویش ببیند.

آیت الله علما اظهار داشت: باید هر فرد در هر مسؤولیتی انجام تکلیف را سرلوحه امور خویش قرار دهد و مهمترین وظیفه خویش را عمل به وظایف بداند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: امام خمینی(ره) نیز با تکیه بر اسلام ناب محمدی حکومت اسلامی را در کشور به وجود آورد و قدرتهای بزرگ دنیا را در مقابل اقتدار انقلاب به زانو درآورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: تنها سرمایه ای که زمینه اقتدار انقلاب اسلامی را فراهم کرد تکیه بر مبانی اصیل اسلام بود بنابراین باید روز به روز این مبانی بیشتر تشریح و تبیین شوند./857/پ203/ب1

ارسال نظرات