۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۵۷۸۳۷

انتقاد آیت الله مجتهد شبستری از ناهنجاری های ایجاد شده در حضور شهردار تهران

نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن انتقاد از حضور شهردار تهران در مراسمی که دختران در آن به رقص می پرداختند، گفت: حضور شهردار محترم و جمعی از مسؤولان در جلسه مذکور امری بسیار ناپسند بوده و به شدت محکوم می شود.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تتشخیص مصلحت نظام در واکنش به حضور شهردار تهران در مراسمی که دختران در مقابل نامحرمان به رقص می پرداختند بیانیه صادر کرد.


متن این بیانیه به شرح ذیل است؛
باسمه تعالی
حادثه تلخ و ناگواری که روز گذشته از سوی شهرداری تهران و با حضور شهردار، برخی از معاونان و مشاوران وی به مناسبت میلاد حضرت صدیقه کبری(سلام الله علیها) در سالن همایش های برج میلاد اتفاق افتاد قلوب مومنان را جریحه دار کرد. 
رقص جمعی از دختران در مقابل نامحرمان در اجتماع مزبور نه تنها خلاف شرع مسلم بوده بلکه یک نوع دهن کجی به ارزشهای انقلابی، ترویج ضد ارزشها و نیز پایمال کردن خون هزاران شهید است که در راه احکام اسلام جانشان را فدا کردند.
ادامه حضور شهردار محترم و جمعی از مسؤولان در جلسه مذکور امری بسیار ناپسند بوده و به شدت محکوم می گردد. امید است چنین رخدادهایی در کشور امام زمان(عج) و جامعه فاطمی و علوی بار دیگر تکرار نگردد./
۸۱۱/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات