۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۵۵۹۳۶۰
کعبی در گفت‌وگو با رسا:

خرید کالای ایرانی سبب اشتغالزایی برای جوانان کشور می شود

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم خرید کالاهای خارجی موجب کارآفرینی برای بسیاری از جوانان تحصلیکرده در کشور می‌شود.
عامر کعبی

عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص شعار سال جدید «حمایت از کالای ایرانی» گفت: با توجه به اینکه سال جدید با موضوع حمایت از تولیدات داخلی آغاز شده است، مردم باید با استفاده از رهنمودهای رهبر انقلاب به سمت خرید و حمایت از کالاهای داخلی حرکت کنند.

وی ادامه داد: مردم اگر به سمت خرید محصولات مشابه خارجی نروند، قطعا شاهد خواهند بود که فرزندان آنها فرصت‌های شغلی بیشتری را پیدا می‌کنند.

کعبی تأکید کرد: امروز فارغ‌التحصیلان بسیاری در کشور حضور دارند که باید برای آنها کارآفرینی کنیم که قطعا یکی از زمینه‌های کارآفرینی در کشور؛ موضوع حمایت از کالای داخلی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان داخلی بیان داشت: زمانی که تولیدکننده داخلی نتواند کالای خود را به مردم کشور خود عرضه کند، قطعا هیچ امیدی به ادامه کار نخواهد داشت و به سرعت موجی از بیکاری در کشور ایجاد خواهد شد.

کعبی در پاسخ به این پرسش که قاچاق کالا تا چه میزان به تولیدات داخلی ضربه زده است، گفت: قطعا موضوع قاچاق بسیار مهم است که در سال‌های اخیر نیز به آن توجه جدی شد.

وی تأکید کرد: امروز مبارزه مطلوبی با قاچاق سازمان یافته شروع شده است، در کنار آن نیز دستگاه قانونگذاری قوانینی را مصوب کرده است که اگر به طور کامل اجرا شود، بخش عمده‌ای از جریان قاچاق کالا به داخل متوقف خواهد شد./856/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات