۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۶۰۴۱۰
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد میزبان ۱۳۰ طلبه است

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت: در این مدرسه علمیه ۱۳۰ طلبه در سطح یک و دو حوزوی مشغول به تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.
مدرسه علمیه

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه در سطح یک و دو حوزوی مشغول به فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه هر سال بر اساس ظرفیت مدرسه بین 20 تا 30 طلبه جدیدالورود پذیرفته می شود، افزود: در سال تحصیلی جدید نیز بین 20 تا 25 طلبه جذب مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد می شود.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه اظهار داشت: هم اکنون 130 طلبه در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد مشغول به تحصیل هستند و برخی طلاب در کنار تحصیل فعالیت تبلیغی نیز دارند.

وی با اشاره به فعالیت مدرسه در سطح دو اظهار داشت: طلاب سطح یک پس از پایان دوره سطح دو را نیز در این مدرسه می گذرانند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه خروجی اصلی حوزه تبلیغ است، بیان داشت: طلاب در کنار فراگیری علوم دینی بایسته های تبلیغی را فرا گرفته و با ارتقای سطح علمی خویش می توانند در عرصه تبلیغ نقش آفرین باشند.

وی تبلیغ را امری ضروری برای هدایت دینی جامعه و تبیین ارزش ها به ویژه بین نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: طلبه ها در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه مهم ترین معیار و ملاک در پذیرش طلبه کیفیت محوری عنوان شده است، عنوان کرد: اعلام ظرفیت پذیرش با توجه به امکانات آموزشی، رفاهی و فیزیکی در نظر گرفته شده است و بر اساس توانایی و استعداد داوطلبان این آمار ممکن است تغییر نماید.

وی ابراز امیدواری کرد که با تربیت نسلی انقلابی، کارآمد، متدین و متخصص در حوزه علمیه بتوان در آینده جامعه نقش آفرین شد و جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته شود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات