۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۶۰۴۷۴
آیت الله مظاهری:

هرچه در توان داشته باشم به مدیریت ارشد استان کمک خواهم کرد

آیت الله مظاهری در دیدار مهرعلیزاده، گفت: اینجانب هرچه در توان داشته باشم برای رفع مشکلات به مدیریت ارشد استان و دولت کمک خواهم کرد.
دیدار استاندار اصفهان با آیت الله مظاهری

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان در دیدار دکترمهرعلیزاده استاندار اصفهان با ایشان ضمن تقدیر از اقدامات استاندار اصفهان، گفت: از خداوند متعال می خواهیم که به این طرح ها جامه عمل پوشانده شود و امسال سال موفقیت آمیز برای جمهوری اسلامی ایران بویژه برای اصفهان باشد.

رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه براساس گزارش استاندار، امسال سال سختی را در پیش رو خواهیم داشت، اظهارداشت: توطئه های دشمنان باعث اختلاف هایی در جامعه شده است و انجام فعالیت ها را با مشکل مواجه کرده است و اصلاح این مشکلات آسان نخواهد بود.

آیت الله مظاهری با تاکید بر اینکه باید امید به آینده داشته باشیم، عنوان کرد: مسئولین باید طرح های لازم را ارائه و اجرا نمایند تا سال سختی که در پیش داریم با رفع اختلافات و اجرای طرح ها آسان گردد.

این مرجع تقلید با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای داخلی، تصریح کرد: باید کارخانه ها و صنایع بتوانند جوابگوی نیاز مردم باشند و اجناس داخلی نباید بی کیفیت و با قیمت بالا باشد.

آیت الله مظاهری یادآور شد: همه باید با دست واحده این نظام مقدس را حفظ نماییم و نگرانی ها و دغدغه های استاندار و دیگر مسئولین کشوری نشانگر این است که سال سختی بویژه در خصوص آب در پیش داریم.

رییس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه دشمن در پی براندازی تشیع و نظام جمهوری اسلامی است؛ خاطر نشان کرد: صاحب این نظام امام زمان(عج) می باشد و ما را پیروز خواهد کرد چرا که امام زمان وعده داده اند که "دست عنایت ما بر روی سر شما خواهد بود و اگر عنایت ما نبود دشمن شما را نابود کرده بود" و ما امیدواریم که این سال سخت، تبدیل به سال آسانی شود و انشاالله امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود و همه باید به هر اندازه که در توان داریم کار کنیم.

آیت الله مظاهری با تاکید بر اینکه دولت باید در خصوص آب شرب با جدیت برنامه ریزی و حمایت نماید، افزود: وعده ها باید جامه عمل بپوشند و اگر نمی توانیم آب را به زراعت برسانیم حتما باید آب شرب به هر شکلی که امکان دارد تامین گردد و این امر باید در سرلوحه ی کارهای استاندار و دیگر مسئولان باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود که وضعیت کارخانه ها و واحدهای صنعتی بهبود یابد، یادآور شد: همه باید دست در دست هم بدهند تا وضعیت واحدهای صنعتی سامان یابد زیرا دشمنان مردم را تحریک می کنند تا علیه دولت و نظام شورش نمایند.

این مرجع تقلید بیان داشت: کشاورزان به خصوص کشاورزان شرق اصفهان باید همچون گذشته نجابت خود را حفظ نمایند و بدانند که دشمنان درصدد تحریک آن ها هستند .
آیت الله مظاهری در پایان با تاکید براینکه باید همه مسئولان یکدست و هماهنگ هرچه در توان دارند برای این نظام کار کنند، افزود: اینجانب نیز هرچه در توان داشته باشم به مدیریت استان و دولت کمک خواهم کرد.

گفتنی است در این دیدار، دستیار ویژه استاندار در امور روحانیت، مشاور استاندار در امور روحانیت و مدیر کل حوزه استاندار، مهرعلیزاده استاندار اصفهان را همراهی کردند./1304/د103/ب1

ارسال نظرات