۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۵۶۲۳۶۳
وزیر ورزش و جوانان:

حکومت اسلامی فلسفه ای جز خدمت به مردم ندارد

سلطانی‌فر خدمت رسانی به مناطق محروم را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت دانست و گفت: حکومت اسلامی فلسفه ای جز خدمت به مردم ندارد.
سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز در شورای اداری شهرستان چاراویماق با تأکید بر این‌که دولت خود را موظف به خدمتگزاری می‌داند، اظهار داشت: استقبال پرشور مردم تبریز و آذربایجان از رئیس جمهور پیام مهمی به دشمنان نظام داشت و آن همراهی مردم با نظام اسلامی در مقابله با بدخواهان انقلاب است.

سلطانی فر با اشاره به این‌که توطئه‌ها و تهدیدات مختلف دشمنان نظام و انقلاب، دولت را در مسیر خدمت‌گزاری مأیوس نخواهد کرد، گفت: با وجود فشارهای سیاسی و تهدیدات جدی، ملت ایران همچون چهل سال گذشته همراه با انقلاب اسلامی در رفع مشکلات اقتصادی پای کار هستند.

وی با بیان این‌که دولتمردان به عنوان خادمان ملت با حضور در مناطق مختلف و با بررسی نیازهای مردم، به دنبال رفع مشکلات مردم و جلب رضایت آنها هستند، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم؛ مهمترین وظیفه دولت است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر این‌که در تعریف حکومت اسلامی فلسفه ای جز خدمت به مردم وجود ندارد، افزود: دولت دوازدهم با وجود توطئه‌های روزافزون دشمنان همواره به دنبال رفع مسائل، مشکلات و چالش‌ها بوده است، اعتقاد داریم هر روز باید برای گره‌گشایی از مشکلات ملت تلاش کنیم.

سلطانی فر با اشاره به این‌که رویکرد اصلی نظام ارتقاس سطح معیشت و رفاه مردم، ایجاد اشتغال، گسترش ارتباطات، توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، ورزشی، فرهنگی و هنری است، گفت: هدف از حضور وزیران در شهرهای مختلف، مشاهده مشکلات و کاستی‌ها از نزدیک و تهیه گزارش جهت ارایه در هیأت دولت است.

وی با اشاره به این‌که متناسب با امکانات و منابع دولت، تمهیدات لازم برای رفع مشکلات شهرستان ها اتخاذ می شود، افزود: تاکید شخص رئیس جمهور ارایه وعده‌هایی است که امکان تحقق آن تا پایان دوره ریاست جمهوری وجود دارد، اعتقاد داریم با گفتن واقعیت ها به مردم؛ ملت در تعامل با نظام خواهند بود.

وزیر ورزش و جوانان خدمت رسانی به مناطق محروم را از دیگر اولویت‌های دولت دانست و تصریح کرد: عمده ترین مشکل امروز کشور، اشتغال جوانان است، اهتمام دولت در سال جاری تحقق ایجاد یک میلیون و 33 هزار شغل است که برای تحقق این امر 120 هزار میلیارد ریال برای اشتغال جوانان در روستاها در بخش های مختلف اختصاص یافته است./935/پ204/ب1

ارسال نظرات