۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۶۳۱۷۶

مسجد جمکران آماده میزبانی از میلیون ها مشتاق مهدوی

در آستانه جشن بزرگ میلاد منجی عالم بشریت، مسجد مقدس جمکران به عنوان میعادگاه منتظران، آماده میزبانی از میلیون ها مشتاق مهدوی می شود.
ر مسجد مقدس جمکران آغاز سال ۱۳۹۷ در مسجد مقدس جمکران

حجت الاسلام یاسین حسین آبادی مدیر شبستان های مسجد مقدس جمکران پیرامون برنامه های تدارک دیده شده برای این جشن بزرگ به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: محور اصلی برنامه های امسال با این شعار و پویش محقق می شود که هر کس در هر شغل و جایگاه و منصب و حوزه فعالیتی که دارد، قدمی را برای انس با حضرت و تعجیل در فرج بردارد.

وی با اعلام برنامه های مسجد مقدس جمکران در این جشن بزرگ اظهار کرد: جشن شب و روز نیمه شعبان از ساعت 16 روز سه شنبه با برنامه سلام زائر آغاز می شود و با قرائت زیارت آل یاسین، جنگ مهدوی، محافل قرآنی، سخنرانی، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، اجرای سرود و تواشیح های مختلف و تجلیل از مهمانان ویژه ادامه پیدا خواهدکرد و این برنامه تا ساعت 12 بامداد ادامه خواهد داشت و پس از آن احیای شب نیمه شعبان را خواهیم داشت.

مدیر شبستان های مسجد مقدس جمکران ادامه داد: روز نیمه شعبان هم از ساعت 10 جنگ مهدوی اجرا می شود و عصر نیز برنامه های های باشکوهی خواهیم داشت و شام نیمه شعبان هم طبق سنوات گذشته جشن شکرگزاری را برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام رضا وطنخواه مسؤول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی نیز درباره تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشن بزرگ عنوان کرد:چند سالی است از ایستگاه های صلواتی دعوت می کنیم که بیایند و از زائران امام زمان(عج) پذیرایی کنند که امسال نیز همین کار را انجام داده ایم.

وی افزود: امسال ایستگاه های صلواتی بیشتر از 150 ایستگاه هستند که 30 ایستگاه از آنها در پارکینگ های یک و دو جمکران به زائران خدمت رسانی می کنند و بقیه آنها نیز در بلوار پیامبر اعظم و در دور مسجد مشغول خدمت رسانی می شوند.

مسؤول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی تصریح کرد: فعالیت های این ایستگاه ها شامل خدمات پذیرایی مانند: توزیع غذا و شربت و نوشیدنی، کارهای خدماتی مانند ویزیت بیماران و کارهای فرهنگی مانند فعالیت های چند رسانه ای، پرسش و پاسخ و فعالیت فرهنگی برای کودکان خواهد بود.

حجت الاسلام وطنخواه در پایان خاطرنشان کرد: امسال بیش از 4 هزار خادم به زائران امام عصر(عج) خدمت رسانی می کنند و 48 ایستگاه صلواتی نیز از خارج از قم برای پذیرایی از زائران به خدمت رسانی می پردازند./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات