۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۶۳۱۸۶
حجت الاسلام نجفی:

اجتماع بزرگ منتظران ظهور در خرم آباد برگزار می شود

رییس اوقاف و امور خیریه خرم آباد از برگزاری اجتماع بزرگ منظران ظهور خبر داد و گفت: این مراسم در روز نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مبلغی برگزار می شود.
نیمه شعبان میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه

حجت الاسلام فضل الله نجفی، رییس اوقاف و امور خیریه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فرداف 12 اردیبهشت ماه جاری اجتماع بزرگ منتظران ظهور در شهرستان خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اجتماع منظران ظهور در امام زاده زیدبن علی(ع) خرم آباد برگزار می شود، افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مبلغی، نعضو مجلس خبرگان رهبری هستند.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به اینکه مراسم جشن نیمه شعبان در همه امام زادگان برگزار می شود، بیان داشت: این مراسم به صورت ویژه، ساعت 17 عصر روز نمیه شعبان با حضور آحاد مردم در امام زاده زیدبن علی(ع) خرم آباد برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برپایی خیمه های معرفت، مراسم ختم صلوات برای سلامتی و تعجیل امام زمان(عج) از دیگر برنامه های جانبی است.

رییس اوقاف و امور خیریه خرم آباد هدف از اجرای این برنامه ها به میزبانی بقاع متبرکه را ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم قرائت دعای ندبه از دیگر برنامه هایی است که در مراسم جشن نیمه شعبان در جمع مردم در بقاع متبرکه برگزار می شود./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات