۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۶۳۵۹۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

آمریکا از حرکت پیش رونده ایران اسلامی هراس دارد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمریکا از حرکت پیش رونده ایران اسلامی هراس دارد و همه توان خود را برای کند کردن این حرکت به کار خواهد گرفت، گفت: تا زمانی که خود را در محضر قرآن و خداوند متعال بدانیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم، جای نگرانی نیست.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در جمع پاسداران سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) این استان، با گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی، سپاه را مظهر اقتدار ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: پاسداران انقلاب، خدمتگزاران عرصه صیانت از اسلام و ارزش های اسلامی هستند که باید شکرگزار این نعمت الهی باشند و از این جهت به خود ببالند.

امام جمعه شهرکرد، تعلیم، تربیت و تزکیه نفس را مهمترین نیاز امروز کشور برشمرد و اظهار کرد: تقوا، بصیرت، تعهد، شجاعت، مقاومت و آگاهی از مهمترین ابزار مورد نیاز برای مقابله با استکبار جهانی است که به لطف الهی در بین پاسداران انقلاب اسلامی این ویژگی ها موج می زند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با اشاره به سوره کهف، این سوره را دارای نکات مهم اعتقادی و سیاسی دانست و گفت: نکته اعتقادی داستان اصحاب کهف از این باب است که اصرار و پافشاری بر امر ولایت پروردگار در تاریخ استبداد و دیکتاتوری سراسر ظلم و ستم دقیانوس بوده که هرکسی غیر از بت را می پرستید باید نابود می شد.

وی ایستادگی عده ای مؤمن مستحکم و جوانمرد به تعبیر قرآن،8 در برابر پرچم طاغوت را نکته سیاسی داستان اصحاب کهف بیان کرد و ادامه داد: اصحاب کهف، مقام توحید، معاد، فاسد بودن طواغیت و پوچ بودن شیاطین را اثبات کردند و درس عبرتی به آیندگان دادند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به بدعهدی های آمریکای جنایتکار در بحث برجام اشاره کرد و گفت: اظهارات سخیف این روزهای رییس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام از خوی استکباری آنها نشأت می گیرد و همه دسیسه ای بیش نیست تا ایران اسلامی را دوباره پای میز مذاکره بنشاند.

وی با بیان اینکه آمریکا از حرکت پیش رونده ایران اسلامی هراس دارد و همه توان خود را برای کند کردن این حرکت به کار خواهد گرفت، افزود: تا زمانی که خود را در محضر قرآن و خداوند متعال بدانیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم، جای نگرانی نیست و دشمن راه به جایی نخواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان پاسداران و بسیجیان را مصداق جوانمردانی همچون اصحاب کهف دانست و گفت: اگر قرار باشد آیندگان از ما درس بگیرند، این است که از همه دل کنده و تنها به خدای یگانه دل ببندیم و جز به خدا نیندیشیم و جز برای خدا حرکت نکنیم.

گفتنی است تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه قمربنی هاشم(ع) استان از دیگر بخش های این مراسم بود./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات