۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۵۶۹۲۱۳
با حضور مسؤولان ارشد استان صورت گرفت؛

بازدید امام جمعه شهرکرد از روستاهای فاقد راه ارتباطی شهرستان اردل

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با سفر به دهستان دیناران شهرستان اردل از روستاهای فاقد راه ارتباطی این منطقه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این دهستان قرار گرفت.
حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در روستاهای محروم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری که از روز گذشته جهت بازدید از مناطق صعب العبور دهستان دیناران شهرستان اردل عازم سفر شده بود، صبح امروز با حضور در روستاهای فاقد راه ارتباطی این دهستان با مردم گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

امام جمعه شهرکرد سحرگاه امروز به صورت پیاده و پس از طی مسافت ۱۴ کیلومتری در روستاهای صعب العبور و فاقد هرگونه راه ارتباطی ماشین ‌رو «سرقعله» و «دهدلی» حضور یافتند و از نزدیک با مردم این روستاها دیدار و گفت‌ و گو کردند و در جریان مشکلات و کمبودها و همچنین ظرفیتهای غنی از جمله ظرفیت کشاورزی و منابع طبیعی این روستاها قرار گرفتند.

گفتنی است در این سفر استاندار، نماینده مردم شهرستان اردل در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان نیز حجت الاسلام والمسلمین نکونام را همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری که از سال 90 از سوی رهبر معظم انقلاب در این استان فعالیت خود را آغاز کرده است، نگاه ویژه ای به مناطق محروم داشته و هر از چندگاهی به صورت مستمر با حضور در این مناطق از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می گیرد.

شایان ذکر است نبود راه ارتباطی ماشین رو، کمبود امکانات بهداشتی و درمانی، نبود آب آشامیدنی مناسب، عدم توجه به بحث کشاورزی و دامداری مردم این مناطق مهمترین مطالب مطرح شده در این سفر دو روزه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در این سفر دو روزه از روستاهای محروم بادره، دهدلی، لیمه، زرد لیمه، دماب، هوفل و شترخوس بازدید کرد که در نهایت با حضور مسؤولان نشست جمع بندی و بررسی مشکلات به ریاست استاندار در روستای شترخوس برگزار شد./9457/پ203/ب1

ارسال نظرات