۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۶۹۸۶۳
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

اتحاد ملی ضامن رفع مشکلات و فشارهای خارجی است

سیاوشی گفت: اتحاد و انسجام داخلی ضامن اجرایی شدن صحیح قانون است بنابراین جزیره‌ای عمل کردن در این دوره حساس نمی‌تواند ضامن رفع مشکلات و فشارهای خارجی بر کشور باشد.
سیاوشی

طبیه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه قانونگذاری‌ها باید در راستای منافع ملی و رفع مشکلات باشند، گفت: در تصویب قانون منافع ملی نسبت به منافع محلی از اولویت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: متاسفانه گاهی مشاهده می‌شود برخی بدون توجه به منافع ملی تنها منافع محلی را در نظر می‌گیرند و این صحیح نیست.

سیاوشی در ادامه ابراز کرد: گاهی نمایندگان قانونی را تصویب می‌کنند که در آن طبقات ضعیف جامعه مورد توجه قرار می گیرند اما متاسفانه در عرصه عمل این قانون اجرای موفقی به همراه ندارد بنابراین در تصویب قانون باید همه جوانب در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه در قانونگذاری همه بخش‌های جامعه باید در نظر گرفته شود، اظهار داشت: در قانونگذاری همه زنجیره‌های جامعه باید دیده شوند ما در جامعه سه عرصه آکادمی، مذهبی و قوای سه گانه حکومتی داریم و این سه دسته در پیوند با یکدیگر هستند که می‌توانند جامعه را بسازند اما متاسفانه هیچ پیوندی بین این سه بخش وجود ندارد که به نفع قشر ضعیف جامعه باشد از این رو همه در زیان هستند مگر کسانی که قانون را دور زده و یا از آن سوء استفاده می‌کنند.

سیاوشی ادامه داد: اتحاد و پیوند این سه بخش ضامن اجرایی شدن صحیح قانون است بنابراین جزیره‌ای عمل کردن در این دوره حساس نمی‌تواند ضامن رفع مشکلات و فشارهای خارجی بر کشور باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام در همه بخش‌ها منافع ملی را به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: فشارهای خارجی با اتحاد و همدلی داخلی خنثی شدنی است./813/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات