۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۵۷۰۴۶۳

۱۰۰ درصد زکات فطره در آذربایجان‌شرقی برای نیازمندان هزینه شد

مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی امسال بیش از شش میلیارد تومان زکات فطره پرداخت کردند که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد رشد یافته است.
زکات فطره

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از کمیته امداد، بهروز شریف، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گزارشی از جمع آوری زکات فطره مردم در روز عید فطر ارائه داد و گفت: مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی امسال بیش از شش میلیارد تومان زکات فطره پرداخت کردند که این میزان نسبت به سال گذشته 23 درصد رشد یافته است.

وی با بیان اینکه چهار هزار پایگاه این نهاد زکات فطره مردم آذربایجان شرقی را جمع آوری کردند، افزود: مردم نیکوکار استان در سال گذشته چهار میلیارد و 915 میلیون تومان زکات فطره پرداخت کرده بودند. 

شریف با اعلام اینکه 100 درصد زکات فطره جمع آوری شده برای نیازمندان هزینه شد، بیان کرد: زکات فطره جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت و برای تامین معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن نیازمندان هزینه شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به رویکرد این نهاد برای بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی در دریافت کمک‌های مردمی، گفت: مردم نیکوکار این استان برای سهولت در پرداخت کمک های خود به نیازمندان می توانند از کد آنی پرداخت #041*8877* استفاده کنند./۹۳۵/د103/ب1

ارسال نظرات