۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۷۰۸۲۵
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف:

جشن‌های زیر سایه خورشید در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف از راه اندازی کمپین تبلیغات تهران با عنوان «همه شاد باشیم» در ایام بزرگداشت دهه کرامت خبر داد و گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید از ابتدای ماه ذی قعده در همه امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف، امروز در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در تالار شیخ صدوق(ره) برگزار شد، گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید از ابتدای ماه ذی قعده در همه امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی افزود: 5 ذی قعده در تقویم ملی ما به عنوان روز بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه نامگذاری شده است و در اصل این تاریخ به عنوان روز عید امامزادگان معرفی می‌شود بر همین اساس برنامه‌های متنوعی برای این روز در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام موسوی متقی با بیان اینکه امامزادگان و بقاع متبرک به عنوان قطب فرهنگی به شمار می‌روند، ابراز کرد: امروز دشمنان با شبهه افکنی در میان مردم می‌خواهند جایگاه مهم امامزادگان و آستان‌های مقدس را تضعیف کنند از این رو با توجه به چهلمین سال پیروزی انقلاب سازمان اوقاف اقدام به اجرای برنامه‌های رسانه‌ای فرهنگی کرده است که این مهم در دهه کرامت بسیار پررنگ‌تر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف از راه اندازی کمپین تبلیغات تهران با عنوان «همه شاد باشیم» در ایام بزرگداشت دهه کرامت خبر داد و گفت: این کمپین برای ساکنان تهران انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بازسازی و مرمت امامزادگان و بقاع متبرک به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ما در سطح کشور نهضتی به عنوان نهضت عمرانی و بازسازی داریم ولی امسال این مهم با توجه بیشتری صورت خواهد گرفت./813/پ203/ب1

ارسال نظرات