۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۷۵۴۴۵
حجت الاسلام والمسلمین واعظی:

بی توجهی نسبت به توحید و ولایت سبب تسلط شیطان می شود

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر این که در همه مراحل زندگی باید مراقبت تام نسبت به توحید و ولایت داشته باشیم، گفت: بی توجهی نسبت به توحید و ولایت سبب تسلط شیطان می شود و باید نسبت به این دو مراقبت تام داشته باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین واعظی | همایش حوزه انقلابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ظهر امروز در جمع کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این که کار برای صیانت از دین خدا موهبت الهی است، اظهار داشت: عالم محضر خداوند است و این که امام زمان ناظر اعمال ماست را باید قلبا قبول داشته باشیم.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه به تشریح خصوصیات مؤمن حقیقی پرداخت و گفت: عدم ترس، عدم نا امیدی و عدم سستی برای مؤمن حقیقی معنایی ندارد؛ چراکه خداوند را شاهد اعمال خود می داند و به لقاء الله باور دارد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر این که در همه مراحل زندگی باید مراقبت تام نسبت به توحید و ولایت داشته باشیم، ابراز داشت: بی توجهی نسبت به توحید و ولایت سبب تسلط شیطان می شود و باید نسبت به این دو مراقبت تام داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی باید تأکید بر این که توحید و ولایت بسیار ارزشمند هستند، خاطرنشان کرد: محبت اهل بیت علیهم السلام حسنه ای است که از سوی خداوند متعال به انسان داده می شود و این موهبت الهی تقدیم هر انسانی نمی شود.

مشاور عالی رئیس قوه قضائیه با بیان این که سرلوحه نامه عمل ما ولایت اهل بیت علیهم السلام است، بیان داشت: ولایت اهل بیت علهیم السلام سبب برکت در عمر می شود و بی شک بی ولایتی گمراهی انسان را به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین واعظی در بخش پایانی سخنانش ابراز داشت: کسی که خودش را برای خداوند انجام دهد، خداوندمتعال به او عزت می دهد و سبب ارزشمندی کارها می شود./9461/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات