۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۵۷۵۸۷۷
امام جمعه کوهدشت:

رفع مشکلات اقتصادی نیازمند مدیریت است

امام جمعه کوهدشت به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و گفت: بسیاری از این مشکلات در سایه مدیریت صحیح مسؤولان برطرف می شود.
امام جمعه کوهدشت.لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، ظهر امروز در دیدار با فرماندار و برخی مسؤولان این شهرستان با گرامیداشت دهه ولایت و هفته دولت گفت: این ایام فرصتی مناسب برای ارائه خدمات دولت به مردم است.

وی مهم ترین وظیفه خدمتگزاران به نظام را خدمت صادقانه و خالصانه عنوان کرد و افزود: این مهم در جلب اعتماد مردم نقش آفرین بوده و دولتمردان باید در رفع مشکلات مردم روحیه جهادی داشته باشند.

امام جمعه کوهدشت نظام جمهوری اسلامی ایران را الهی و سرمشق جهانیان عنوان کرد و گفت: دولت با نقد منصفانه و دلسوزانه همراه باشد.

وی با بیان اینکه دولت باید با خدمت بی‌ منت و به ‌موقع موجب رضایت مردم شود، اظهار داشت: برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه امروز دولتمردان باید مدیریت صحیح داشته باشند.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه ریشه اصلی برخی مشکلات اقتصادی کشور ربطی به دشمن ندارد، خاطرنشان کرد: سوء مدیریت برخی مسؤولان در کارها به مشکلات دامن می زند که با مدیریت صحیح باید جلوی آن گرفته شود.

وی در ادامه به توطئه های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره و عنوان کرد: دشمن با سیاه نمایی درصدد فلج کردن دولت است و باید در برابر این دسیسه های دشمن هوشیار بود.

امام جمعه کوهدشت در ادامه به سخنان امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر اشاره کرد و تصریح کرد: امانت داری و امین بودن از مؤلفه های اصلی یک مدیر موفق است و مدیران و مسؤولان باید باکفایت و امین مردم باشند و در انجام امور وجدان کاری داشته باشند./9451/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات