۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۷۶۳۴۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی:

ضعف مدیریت داخلی و بی‌تدبیری‌ها عامل اصلی مشکلات کشور است

عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند عامل اصلی مشکلات موجود در کشور ضعف مدیریت داخلی و بی‌تدبیری‌ها است.
حجت الاسلام موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جمع مسؤولان، با تأکید بر تلاش بیشتر مدیران و مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی مردم، اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب عامل اصلی مشکلات موجود در کشور ضعف مدیریت داخلی و بی‌تدبیری‌ها است.

وی با اشاره به این‌که منشأ مشکلات اقتصادی کشور عمدتاً ریشه داخلی دارد و زائیده نحوه مدیریت و سیاست‌گذاری دستگاه‌های اجرایی است گفت: تغییر تیم اقتصادی دولت مطالبه اصلی و جدی مردم است.

امام جمعه جاجرم افزود: مسؤولان مملکتی و دولتمردان و خدمتگزاران همه باید بدانند دیگر به مذاکره با آمریکا نباید فکر کنند و همان‌طور که رهبر عزیزمان فرمودند با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد و جنگ نخواهد شد.

حجت‌الاسلام موسوی ادامه داد: آمریکا آن‌قدر ضعیف شده که عربستان با آن همه تجهیزات و حمایت‌های نظامی نتوانست انصار الله یمن را شکست دهد.

وی با بیان اینکه ملت ما همیشه ثابت کرده در مواقع مختلف پای نظام ایستاده و می‌ایستد، اضافه کرد: انقلاب توانست کارگزاران فاسد را کنار بزند و در جاده صلاح و رستگاری گام بردارد؛ اما امروز دشمنان می‌کوشند مسیر فساد را هموار و از جاده فساد اقتصادی و فرهنگی مفسدین را بر ملت ایران مسلط کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ماهیت انقلاب اسلامی را قیام برای عبور از فساد پهلوی برشمرد و تصریح کرد: مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی و اخلالگران اقتصادی مطالبه رهبری و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه مردم با تبعیت از ولی فقیه از این پیچ تاریخی هم به‌سلامت عبور می‌کنند، اظهار کرد: در تاریخ ثابت شده که هر جا مردم به دنبال ولی بودند در همه عرصه‌ها پیروزی و کامیابی شامل حال آن‌ها شده است و هر جا رکن مهم ولایت مورد بی‌مهری قرار گرفته، به‌تبع آن ناکامی و شکست شامل حال مسلمانان شده است./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات