۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۷۶۴۸۶
حجت الاسلام حیات الغیب:

ابتکار عمل و دوری از فساد لازمه خدمت به مردم است

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد به مسؤولیت مدیران در خدمت به مردم و کم کردن فشارهای اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و گفت: داشتن روحیه جهادی و انقلابی، ابتکار عمل و دوری از فساد لازمه خدمت به مردم است.
مشکلات اقتصادی

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به وضعیت اقتصادی در جامعه اشاره و عنوان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی ریشه در داخل دارد.

وی با اشاره به عدم مدیریت صحیح در زمینه های مختلف افزود: مدیران باید از فرصت شغلی خویش در زمینه خدمت به مردم و رفع مشکلات اقشار مختلف گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: مدیریت کارآمد سرلوحه کار مسؤولان و مدیران قرار گیرد و مدیران با روحیه انقلابی و جهادی در زمینه خدمت به مردم تلاش کنند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در خدمت به مردم باید از یکدیگر سبقت بگیریم، اظهار داشت: با خدمت به موقع، مدیریت صحیح، روحیه انقلابی و جهادی می توان در رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی گام برداشت.

حجت الاسلام حیات الغیب با تأکید بر اینکه مدیران و مسؤولان با کار و تلاش و خدمت به مردم باید امید را در جامعه ترزیق کنند، گفت: بهره گیری از تخصص، علم، استقامت در کار، شوق خدمت، اعتماد به نفس لازمه موفقیت یک مدیر کارآمد است.

وی در ادامه تصریح کرد: مدران و مسؤولان در عرصه های مختلف باید با ابتکار عمل و دوری از فساد و انحراف قدم بردارند و با انجام مسؤولیت های خود و خدمت بی منت به مردم گره ای از مشکلات آنان بردارند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات