۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۵۸۰۶۳۶
به همت بسیج دانشگاه رضوی صورت گرفت؛

دیدار طلاب دانشگاه رضوی با جانبازان جنگ تحمیلی

گذشت از هفته دفاع مقدس و لزوم تقدیر و قدردانی و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی، بسیجیان دانشگاه علوم اسلامی رضوی را برآن داشت تا با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی با ۵۰ تن از جانبازان دیدار و گفت و گو کنند.
شما جانبازان در حال مبارزه‌اید...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جانبازان جنگ تحمیلی از ارزنده ترین قهرمانان جنگ تحمیلی هستند که در طول سال های متمادی با درد و رنج های بسیاری رو به رو بوده اند.

گذشت از هفته دفاع مقدس و لزوم تقدیر و قدردانی و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی بسیجیان دانشگاه علوم اسلامی رضوی را برآن داشت تا ظهر امروز با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی با 50 تن از جانبازان دیدار و گفت و گو کنند.

طلاب و دانشجویان دانشگاه علوم رضوی با در دست داشتن شاخه های گل به دیدار این جانبازان رفتند. جانبازان اسطوره های حال حاضر انقلاب هستند و مقام این جانبازان هم مقام با شهدا است.

رامین نظری طلبه_دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در گفت و گو با یکی از جانبازان 90 درصد خاطرنشان کرد: ما امنیت و آسایش خود را مدیون شما عزیزان بوده و برآن عهد هستیم که ارزش خون همرزمان شما را بدانیم و ارزش این خون ها را به جهانیان بشناسانیم.

وی افزود: از شما قهرمانان جنگ تحمیلی خواستاریم که دعای خود را بدرقه راه ما که ادامه دهنده راه شما خواهد بود قرار دهید تا بتوانیم از پیچ و خم های حال حاضر انقلاب به سلامت عبور کنیم و پشتیبان امام عزیزمان باشیم.

قهرمان جنگ تحمیلی در پاسخ به سخنان طلاب دانشگاه رضوی خاطرنشان کرد: ما برای این انقلاب زحمت های بسیاری کشیده ایم اما هیچ منتی نداریم و تنها خواسته من از شما در حال حاضر پشتیبانی علمی انقلاب است.

قهرمان 90 درصد جنگ تحمیلی در پایان سخنان خود عنوان کرد: دشمنان حال حاضر با ناجوانمردی حوادث اخیر را رقم زده اند اما باید این را بدانند که پاسخ های سپاه کوبنده تر از این ها خواهد بود و مردم ما به این راحتی انقلابی را که با خون های بسیار حفظ شده رها نخواهند کرد./864/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات