۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۵۸۰۷۳۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

حضور طلاب در فضای مجازی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

اسکندری، افزایش کمی و کیفی حضور طلاب خواهر در فضای مجازی را از مهمترین ضرورت ها بیان کرد و گفت: حضور چشمگیر طلاب در فضای مجازی نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.
مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، خانم فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست با معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران این استان با هدف برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید، با بیان اینکه ساماندهی اطلاعات دانش آموختگان طلاب خواهر استان و تهیه بانک اطلاعاتی آنها مهمترین اولویت ما در سالهای گذشته بوده است، گفت: به لطف الهی تاکنون بیش از 97 درصد اطلاعات دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران این استان در سامانه مرکز ثبت شده و در این زمینه جزء رتبه های برتر کشور هستیم.

وی، انجام سیر مطالعاتی با موضوعات مختلف، برگزاری مسابقات قرآن خصوصا اجرای طرح هدایت نور را مهمترین اولویتهای فصل پاییز مدارس علمیه خواهران در زمینه امور فرهنگی برشمرد و ادامه داد: باید برای اجرای این طرح ها از همه ظرفیتها به نحو احسن استفاده کنیم؛ حضور مستمر کارکنان هم در اجرای این طرح ها لازم و ضروری است.

اسکندری همچنین حضور فعال طلاب مدارس علمیه خواهران استان در فضای مجازی را خواستار شد و گفت: کوثرنت و کوثربلاگ دو فرصت ایده آل برای حضور فعالانه و آگاهانه طلاب خواهر در فضای مجازی است که از سوی مرکز برنامه ریزی شده و باید قدر آن را بدانیم.

وی افزایش کمی و کیفی حضور طلاب خواهر در فضای مجازی را از مهمترین ضرورتها بیان کرد و ابراز کرد: باید بکوشیم شعار «هر طلبه خواهر یک وبلاگ» در استان محقق شود؛ حضور چشمگیر طلاب در فضای مجازی نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی خواهد داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 150 طلبه خواهر استان در فضای کوثرنت و کوثربلاگ فعال هستند، خاطرنشان کرد: در همه مدارس علمیه خواهران استان سفیر کوثرنت وجود دارد و این یک امتیاز است.

وی با اشاره به تخصیص دو ساعت آموزشی برای امور فرهنگی در ترم جاری ویژه مدارس علمیه خواهران از سوی مرکز تصریح کرد: باید قدر این فرصت طلایی را بدانیم و از آن در راستای امور تربیتی نهایت بهره را ببریم.

اسکندری در پایان به برگزاری همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدید الورود اشاره کرد و افزود: این همایش همه ساله در پایان ترم اول برگزار می شد اما امسال طوری برنامه ریزی شده که تا پایان همین ماه برگزار خواهد شد./9457/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات