۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۸۱۴۶۱

توزیع سبد کالا در میان خانواده های تحت پوشش مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز

مدیر عامل مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز، از توزیع سبد کالا در میان خانواده های تحت پوشش مؤسسه خبر داد.
حمید طرفی، مدیر عامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا،

حمید طرفی، مدیر عامل مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: روز گذشته توزیع سبد کالا در ۱۷ مرکز مؤسسه و میان خانواده های تحت پوشش مؤسسه آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز با بیان اینکه هر مرکز تحت پوشش مؤسسه مشتمل بر ۵ تا ۶ منطقه است، خاطرنشان کرد: سبد کالای توزیع شده در میان خانواده های تحت پوشش مؤسسه در برگیرنده یک گونی برنج ده کیلویی، ۲ عدد روغن، ۲ عدد پودر لباسشویی، یک بسته چای، ماکارونی، ۲ بسته سویا، رب گوجه فرهنگی و ۳ کیلو شکر است.

طرفی با بیان اینکه یک کیلو گوشت به همراه سبد کالا در اختیار نیازمندان قرار گرفته است، اظهار داشت: با وجود اوضاع اقتصادی نامطلوب اما به کمک خیران در داخل و خارج از کشور هزینه های سبد کالا تأمین و در دسترس نیازمندان قرار گرفت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هزار و ۵۰۰ کیف و نوشت افزار میان دانش آموزان تحت پوشش مؤسسه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان توزیع شد.

مدیر عامل مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز بیان داشت: ۱۶۵ رأس گوسفند به همت خیران خریداری و در عید قربان میان خانواده های تحت پوشش مؤسسه توزیع شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مؤسسه برپایی منابر حسینی را مدنظر دارد، افزود: پانزده روز پیش از فرا رسیدن اربعین حسینی، در مرز چذابه موکب مؤسسه فاطمه الزهراء را راه اندازی خواهیم کرد.

طرفی تصریح کرد: موکب تا ۳ روز پس از اربعین برپا خواهد ماند و افزون بر پخش وعده های ناهار و شام در میان زائران، استراحتگاه های ویژه خواهران و برادران را در خودی جای داده است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات