۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۸۲۵۱۲
حجت الاسلام موسوی مطرح کرد؛

احتکار خانگی، کمک به جنگ اقتصادی دشمنان

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به راه اندازی جنگ اقتصادی از سوی دشمن و فشار تحریم ها با هدف جداسازی مردم از انقلاب، گفت: احتکار خانگی کمک به جنگ اقتصادی دشمنان است و باید جلوی آن گرفته شود.
مشکلات اقتصادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان‌ جهاد کشاورزی لرستان، ظهر امروز در همایش زینبیون که در جهاد کشاورزی استان برگزار شد، گفت: این همایش با محوریت نقش نماز در تکامل معنویت انسان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در قرآن و نماز شفا وجود دارد، بیان کرد: اقامه نماز راه حل رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی بوده و این مهم باید بین نسل جوان و نوجوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه اسلامی بودن بینش و منش لازمه زینبی بودن است، افزود: حضرت زینب(س) الگو و اسوه همگان است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه بر ضرورت حفظ سلامت اعتقادی تأکید کرد و گفت: برای قدم نهادن در راه حضرت زینب(س) باید از سلامت فکری و اعتقادی سیاسی برخوردار باشیم.

وی با اشاره به اینکه عاشورائیان در راه خدا جهاد کردند، عنوان کرد: ایام اربعین فرصتی برای بازخوانی حوادث عاشورا و تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) است.

عاشورا مایه دلگرمی شیعیان است

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در  جهاد کشاورزی لرستان عاشورا را مایه دلگرمی شیعیان خواند و اظهار داشت: اربعین افزون بر جنبه اعتقادی و دینی در جنبه سیاسی و اجتماعی نیز تأثیر گذار است و امروز حضور مردم در پیاده روی اربعین موجب وحشت دشمنان اسلام و انقلاب شده است.

وی به وجود مشکلات اقتصادی و فشار تحریم ها اشاره کرد و گفت: امروز دشمن به جنگ رسانه‌ای و اقتصادی روی آورده است، با تکیه بر فرهنگ عاشورا و درس گرفتن از اهل بیت(ع) می توانیم در برابر مشکلات به خوبی ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام موسوی بیگانه شدن معروف‌ها را هدف دشمنان از جنگ رسانه‌ای خواند و ادامه داد: با تبیین و ترویج فرهنگ عاشورا و نهادینه سازی ارزش ها به ویژه بین نسل نو توطئه ها دشمنان خنثی است.

وی با بیان اینکه احتکار خانگی کمک به جنگ اقتصادی دشمنان است، خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی، آگاه سازی و بصیرت بخشی بین مردم باید جلوی این کار گرفته شود و مدیران و مسؤولان با مدیریت صحیح، به موقع و جهادی در جامعه اقدام کنند و در زمینه رفع مشکلات اقتصادی گام های استواری بردارند./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات