۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۸۳۲۷۵
امام جمعه خوسف:

مسؤولان نسبت به مشکلات و کاستی‌های موجود پاسخگوی مردم باشند

امام جمعه خوسف گفت: مسؤولان و مدیران کشور باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود به کار گرفته و در این راستا پاسخگوی مردم باشند.
حجت الاسلام شاهبیکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حامد شاهبیکی، امام جمعه شهرستان خوسف، امروز در نشست با مسؤولان این شهرستان، با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نهضت انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم به ثمر نشست؛ ازاین‌رو باید مسؤولان و مدیران همواره قدردان این ملت باشند.

وی با اشاره به وجود برخی کاستی‌ها افزود: مسؤولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند و واقعیت هم همین است؛ زیرا هر مسؤولیتی که ما داریم مرهون خون شهدا و حضور مردم است؛ از این رو مسؤولان باید با مردم ارتباط داشته باشند و با جدیت در حل مشکلات تلاش کرده و پاسخگو باشند.

حجت‌الاسلام شاهبیکی اضافه کرد: مسؤولان و مدیران کشور باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود به کار گرفته و در این راستا پاسخگوی مردم باشند.

امام جمعه شهرستان خوسف خاطرنشان کرد: لازم است همه مسؤولان نامه امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر را با دقت مطالعه و بررسی کرده و آن را سرلوحه خودشان قرار دهند تا در مسیر خدمت موفق بوده و فردای قیامت بتوانند پاسخگوی خون شهدا و اعتماد مردم باشند.

وی گفت: انقلاب اسلامی موهبتی الهی بود که در اختیار همه ما قرار گرفته است، این انقلاب همانند سایر انقلاب‌ها از کوچه و بازار و دانشگاه شروع نشد، بلکه انقلاب اسلامی ایران با محوریت روحانیت و مرجعیت شیعه آغاز شد و با توکل به خداوند به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام شاهبیکی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همانند سایر انقلاب‌ها در دیگر کشورهای جهان، یک رویداد قشری نبود بلکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری ولایت فقیه که بزرگ‌ترین موهبت الهی و پاسدار حدود شرع مقدس اسلام است، به پیروزی رسید و استمرار پیدا کرد.

وی با بیان اینکه ساقط کردن حکومت پهلوی بخشی از برنامه درازمدت امام خمینی (ره) بود، اضافه کرد: امام خمینی (ره) به‌عنوان رهبر و مرجع جهان تشیع تنها به دنبال ساقط کردن رژیم شاه نبودند بلکه ایشان بعد از این اقدام، در داخل کشور ایجاد نظام اسلامی به‌جای نظام شاهی و در سطح کلان ایجاد زمینه مناسب برای حکومت جهان حضرت امام زمان (عج) را به‌عنوان راهبرد اصلی خود در نظر داشتند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات