۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۵۸۳۷۱۱

تشکیل ستاد اربعین دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام غیبی از تشكيل ستاد اربعین دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد.
اربعین

حجت الاسلام اصغر غيبی، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تشكيل ستاد اربعین دفتر با مسؤولیت حجت الاسلام مرتضی آل مبارک اظهار داشت: پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی یکی از اهداف تشکیل ستاد است ضمن اینکه مبلغان دفتر در مسیر اهواز تا چذابه حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به راه اندازی موکب دفتر در عین دوی اهواز خاطرنشان کرد: روزانه دو روحانی با حضور در موکب پاسخگوی سؤالات شرعی و اعتقادی خواهند بود همچنین در مرز چذابه نیز موکبی راه اندازی و روحانیان دفتر پاسخگوی سؤالات شرعی و اعتقادی زائران هستند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فعالیت موکب ها از 7 تا 17 صفر است، عنوان داشت: در سه مرحله بازدید میدانی از فعالیت های مبلغان صورت می گیرد که تاکنون دو بار بازدید شده و در این بازدیدها میزان سؤالات و انواع سؤالات مورد توجه قرار می گیرد.

حجت الاسلام غیبی با بیان اینکه سؤالات اعتقادی بیشتر از سؤالات شرعی هستند، افزود: با توجه به تلاش دشمن برای تفرقه افکنی میان ایرانی ها و عراقی ها و گرفتن عرق ملی از هم وطنان، تلاش کردیم تا در قالب یک بسته فرهنگی پرچم جمهوری اسلامی را در کنار پرچم منقش به لبیک یا حسین، سخن و تمثال رهبری و کتاب متناسب با شبهات احمد یمانی را در اختیار زائران قرار دهیم.

وی با بیان اینکه دو هزار و صد جلد کتاب را در نقد مدعیان یمانی میان زائران توزیع کردیم، خاطرنشان کرد: یک سری کلیپ ها با محتوای سخنرانی، مداحی و پاسخ به شبهات اربعین را تهیه و در اختیار شهرداری اهواز قرار دادیم تا از تلویزیون های شهری پخش شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه در دهه آخر صفر اعزام مبلغ صورت می گیرد، تصریح کرد: اعزام مبلغ ویژه خواهران و برادران را برای اربعین داریم و در این زمینه فرخوانی برای فعالیت های تبلیغی اربعین در اختیار مبلغان شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، شوش، سوسنگرد، بستان و هویزه قرار دادیم.

این مقام مسؤول گفت: صد مبلغ را در ایام اربعین و از شهرهای یاد شده در دو مرز چذابه و شلمچه ارسال کردیم ضمن اینکه در دهه آخر صفر 120 مبلغ و مبلغه در سطح استان اعزام می شوند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
همین که در این مراسم به شرعیات پایبند باشیم بهترین تبلیغ برای دین می باشد
0
0