۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۸۶۹۳۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران:

کرسی تلاوت قرآن ویژه طلاب لرستانی برگزاری می شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کرسی تلاوت قرآن ویژه خواهران طلبه استان خبر داد و گفت: این طرح به صورت ثابت یک روز در هفته برگزار می شود.
قرآن مجید

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه فراگیری علوم قرآنی و دینی از آموخته های ضروری طلبه ها است، بیان داشت: این مهم همواره در حوزه در اولویت قرار دارد.

وی با بیان نقش یک طلبه در عرصه تبلیغ و هدایت دینی جامعه افزود: تکیه بر علوم قرآن لازمه موفقیت طلاب در عرصه دینی و تقویت معنویت است، یک طلبه مبلغ با تکیه بر تعالیم دینی می تواند در این عرصه نقش آفرینی کند.

عزیزی در ادامه به برگزاری کرسی تلاوت قرآن در حوزه علمیه خواهران لرستان اشاره کرد و گفت: این طرح شنبه های هر هفته به میزبانی مدرسه علمیه معصومه(س) خواهران برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این طرح قرآنی را تبیین و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی بین طلبه ها و ترویج علوم قرآنی بیان کرد و اظهار داشت: ارتقای دانش قرآنی طلاب از دیگر اهداف برگزاری این طرح قرآنی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: تقویت انس بیشتر طلاب با قرآن که کتاب هدایت بشری بوده و تعالیم قرآنی چراغ راه است، از دیگر اهداف برگزاری طرح تلاوت قرآن است.

وی اظهار داشت: در برگزاری این طرح قرآنی اساتید برجسته حوزه و داور مسابقات قرآنی در جمع طلاب شرکت کننده حضور دارند.

عزیزی ابراز امیدواری کرد که با همکاری کادر آموزشی مدارس علمیه بتوان در برگزاری و تقویت طرح های فرهنگی نقش آفرین شد و شاهد ارتقای برگزاری طرح های فرهنگی باشیم./9451/ت602/ب1

ارسال نظرات