۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۸۶۹۸۷
عصر امروز صورت گرفت؛

میثاق طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری با «شهید حججی»

مراسم میثاق طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری با فرزند ایران «شهید حججی»، با حضور خانواده این شهید والامقام به میزبانی شهر نجف آباد و در قالب همایش طلیعه حضور برگزار شد.
میثاق طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری با فرزند ایران «شهید حججی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مراسم میثاق طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری با فرزند ایران «شهید حججی»، عصر امروز با حضور خانواده این شهید والامقام به میزبانی شهر نجف آباد و در قالب همایش طلیعه حضور برگزار شد.

در این مراسم نورانی که در جوار مزار شهید حججی برگزار شد، بیش از 120 طلبه جدیدالورود خواهر استان چهارمحال و بختیاری با آرمانهای این شهید والامقام تجدید میثاق کردند.

در ابتدای این مراسم نورانی حجت الاسلام سیدمهدی ابطحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با تأکید بر اینکه باید خدا را شکر کنیم که به ما توفیق داد در حوزه علمیه درس بخوانیم، گفت: باید توجه کنیم علم به تنهایی نتیجه بخش نیست؛ عالم بی عمل به درخت بی ثمر می ماند.

حجت الاسلام ابطحی اضافه کرد: اگر یک کار فرهنگی خوب مانند تبلیغ مؤثر در ضمن تحصیل داشته باشیم افتخار بزرگی است؛ تمرین کنیم که علم و عملمان سبب رشد ما شود.

وی حرکت در مسیر شهدا را مهمترین نیاز امروز کشور بیان کرد و ادامه داد: طلاب باید بکوشند ادامه دهنده راه شهدا باشند و این یکی از مهمترین رسالتهای امروز آنها است.

در ادامه این مراسم نیز محمدرضا حججی، پدر شهید محسن حججی با بیان اینکه من تنها گوشه کوچکی از مصائب اهل بیت علیهم السلام را چشیدم، گفت: شهید از خود شروع کرد و به شدت برنامه خودسازی داشت؛ تمام تلاشش این بود که طبق سفارش بزرگان دین زندگی کند و در نهایت به آرزوی خود رسید.

وی با اشاره به اینکه خون شهدای بسیاری برای آبیاری اسلام و انقلاب ریخته شده است، افزود: در کنار این شهدا خدا ما را امتحان می کند، همه شهدا بر حفظ حجاب خواهران خیلی تأکید داشتند؛ در زندگی با شهدا بمانید و پیرو راستین رهبر باشید تا رستگار شوید.

پدر شهید محسن حججی، ادامه دادن راه شهدا را مهمترین خواسته آنها دانست و اظهار کرد: مهمترین اولویت امروز ما باید این باشد که دشمن خارجی و داخلی نتواند ما را از مسیر ولایت و حمایت از رهبری خارج کند.

گفتنی است در ادامه مادر شهید حججی به بیان ویژگی های اخلاقی و فردی پسرش پرداخت که با استقبال بسیار طلاب روبه رو شد.

در پایان این مراسم نیز ضمن قرائت میثاق نامه طلاب خواهر استان با شهدا خصوصا شهید حججی، از خانواده شهید با اهدا تابلو یادمان این مراسم، تقدیر به عمل آمد./9457/پ۶۰۲/ب۱

ارسال نظرات