۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۹۶۱۳۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مردم در دهه پنجم انقلاب با قدرت بیشتری از نظام پشتیبانی می‌کنند

مردم در دهه پنجم انقلاب با قدرت بیشتری از نظام پشتیبانی می‌کنند
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت بزرگ ایران با وجود همه مشکلات و بحران‌ها در چهار دهه اخیر همچنان پای عهد و پیمان خود با امام امت هستند.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ولایت و امامت را علت مبقیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز نیز مهم‌ترین عامل ماندگاری و پیشرفت انقلاب ولایت و حضور و پشتیبانی ملت ایران است.

وی با بیان این که تا زمانی که امت پای علم امامت بمانند ایران اسلامی در عزت، اقتدار و عظمت باقی خواهد ماند، افزود: امروز نیز یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن ایجاد فاصله میان مردم و ولایت و رهبری است که باید هوشیار باشیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری نداشتن یک رهبر مقتدر را یکی از مهم‌ترین عوامل شکست‌های انقلاب‌های مردمی در سراسر جهان به ویژه کشور‌های اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اما انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه اخیر همواره با رهبری مقتدرانه امام راحل و مقام معظم رهبری سربلند و پیروز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت بزرگ ایران با وجود همه مشکلات و بحران‌ها در چهار دهه اخیر همچنان پای عهد و پیمان خود با امام امت هستند، بیان داشت: این مردم در دهه پنجم انقلاب با قدرت بیشتری از انقلاب و دستاورد‌های آن صیانت و پشتیبانی می‌کنند.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود افزایش رضایت مندی مردم از نظام را در گرو عملکرد صحیح مدیران کشور دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز شاهد به وجود آمدن یک دوگانگی در بدنه مدیریتی کشور هستیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مدیران امروز ما از نسل آن‌هایی که انقلاب را به پیروزی رساندند، در جنگ تحمیلی دفاع کردند و مدافع حرم شدند، نیستند، تصریح کرد: اگر مدیران ما از آن نسل بودند به طور حتم به راحتی می‌توانستیم از مشکلات عبور کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که همین ملت بودند که با نهضت امام راحل همراه شدند و یک حکومت طاغوتی را سرنگون کردند، بیان داشت: امروز نیز همان مردم هستند که در صحنه حضور دارند و با پشتیبانی خود از انقلاب و نظام اسلامی دشمن را در تحقق اهداف شوم و پلیدش ناکام می‌گذارند.

وی با تأکید براین که امروز نیز مردم ما با وجود همه مشکلات از انقلاب و نظام ناراضی نیستند، خاطرنشان کرد: اگر مدیران و مسؤولان که امور جاری کشور را در اختیار دارند به وظیفه خود به درستی عمل کنند به طور حتم میزان رضایت مندی مردم از نظام نیز چند برابر می‌شود./۹۵۰/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات