۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۹۶۸۸۴
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین:

دفاع و صیانت از انقلاب مهمترین وظیفه حوزه های علمیه است

دفاع و صیانت از انقلاب مهمترین وظیفه حوزه های علمیه است
کریمی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مولود حوزه علمیه است، گفت: مهمترین وظیفه حوزه های علمیه صیانت و دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب است.

نفیسه کریمی معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیشرفت های دینی و معنوی جمهوری اسلامی و دستاوردهای نظام در ۴ دهه اخیر گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب زنده شدن ارزشها و شعائر دینی و اسلامی است.

کریمی ضمن مقایسه اوضاع جامعه قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: زمانی که ما وضع کنونی جامعه را با قبل از انقلاب مقایسه ‌کنیم خواهیم دید در آن زمان فساد، بی بندوباری، پایین آوردن ارزش زن در سطح کالایی بی ارزش و سایر موارد امری عادی بود مساجد و هیات مذهبی تقریبا تعطیل بودند و کسی آزادنه نمی‌توانست اعتقادات قلبی خود را نسبت به دین اسلام علنی کند اختناق در جامعه بیداد می‌کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین در ادامه بیان داشت: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی رو به سوی پیشرفتهای علمی، دینی، اقتصادی و فرهنگی حرکت می‌کند و ایرانی که در زمان شاه مستعمره آمریکا و انگلیس بود امروز بزرگترین چالش و تهدید برای ابر قدرت‌های پوشالی جهان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به ضعف‌های موجود در کشور، گفت: البته باید بپذیریم که ضعفها و انتقادهایی هم نسبت به مسؤولان و وضع موجود هست همانطور که رهبر انقلاب فرمودند هنوز آن چنان که باید به آرمان عدالت اجتماعی عمل نشده است؛ اما نقاط قوت کشور بیش از نقاط ضعف آن است و این را جوانان دهه شصتی و هفتادی با عمل به ارزشهای دینی و انقلابی ثابت کردند.

کریمی عمل به ارزش های اسلامی را ضامن پیشرفت و توسعه کشور دانست و ابراز کرد: با عمل به ارزشهای دینی و پیروی از رهبر معظم انقلاب که از نعمت های الهی برای مردم کشور به شمار می روند پیشرفت و توسعه کشور محقق می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی مولود حوزه علمیه است، خاطرنشان کرد: از مهمترین وظایف حوزه های علمیه صیانت و دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب است و طلاب خواهر در این زمینه می توانند نقش بسزایی در جامعه داشته باشند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات