۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۹۷۸۲۴
امام جمعه هویزه:

آیت الله موسوی جزایری همیشه در سختی‌ها یاور مردم خوزستان بوده است

آیت الله موسوی جزایری همیشه در سختی‌ها یاور مردم خوزستان بوده است
امام جمعه هویزه گفت: آیت الله موسوی جزایری همواره در سختی‌ها و ناملایمات یاور مردم خوزستان بوده است.
حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آیه «انما یخشی الله من عباده العلماء» عنوان داشت: شخصیت عالم فرزانه و مجاهد آیت الله موسوی جزایری بر کسی پوشیده نیست؛ پیش از انقلاب فرمان هدایت مردم را به دست داشت و نیاز‌های فرهنگی و علمی جامعه آن روز را درک کرد.

امام جمعه هویزه اظهار داشت: حضور آیت الله موسوی جزایری به عنوان یک فرمانده بسیجی در دوران دفاع مقدس تأثیر فوق العاده‌ای بر روحیه رزمندگان اسلام داشت و در صحنه‌های مختلف بر اساس نیاز‌های زمانه مردم خوزستان قدم‌های پرخیر و برکتی را برداشته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه زعامت حوزه علمیه را یک قدم پرخیر و برکت از آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد و گفت: امروزه آمار حوزه‌های علمیه استان در مقایسه با پیش از انقلاب بسیار بیشتر و قابل مقایسه نیست؛ چنانکه طلاب تحصیل کرده در حوزه‌های تخت نظر وی از طلاب موفق حوزوی و دانشگاهی بوده و صاحب نظر و ایده است.

حجت الاسلام حمزه نژاد ابراز داشت: آیت الله موسوی جزایری به عنوان زعیم حوزه علمیه اشرافیت و مدیریت خاصی بر حوزه‌ها دارد و دغدغه هایشان برای حوزه‌های علمیه سبب شده تا یک پدر معنوی برای طلاب و روحانیون حوزه‌های استان باشد.

وی ادامه داد: آیت الله موسوی جزایری در زمینه‌های فرهنگی به ویژه تقابل با هجمه‌های فرهنگی افزون بر تشکیل کارگروه‌های مختلف فرهنگی از حوزه‌های علمیه، مدارس، دانشگاه‌ها و اساتید حوزه و دانشگاه، ارتباط بسیار خوبی با دانشگاه ها، دانشجویان و مدیران کلان فرهنگی استان دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه با اشاره به اینکه تلاش‌های بسیار آیت الله موسوی جزایری گفت: باید قدر چنین انسان بزرگی را بدانیم، پدری معنوی برای استان که در سختی‌ها و ناملایماتی همراه مردم است.

امام جمعه هویزه خاطرنشان کرد: اربعین حسینی به همت آیت الله موسوی جزایری با نظم خاصی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه برگزار می‌شود و از نزدیک شاهد فعالیت‌های وی در پایه ریزی و ساماندهی اربعین حسینی بودیم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات