۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۹۸۸۱۱
مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

همایش مروجین ایثار در روز شهید برگزار می شود

همایش مروجین ایثار در روز شهید برگزار می شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: همایشی به مناسیب روز شهید و با عنوان مروجین ایثار در شهرستان های لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سیدحسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت در خرم آباد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راه مقابله با توطئه های دشمنان است، افزود: تلاش دستگاه های اجرایی جهت تقویت و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه با مشارکت و همراهی دستگاه های اجرایی باید در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت گام برداشت، عنوان داشت: مشارکت اصحاب رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است.

نازاریان از برگزاری همایش سراسری روز شهید خبر داد و گفت: ۲۱ اسفند ماه جاری با محوریت «مروجین ایثار» در استان لرستان برگزار می شود. برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بنیاد شهید در لرستان از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت روز شهید دایر می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان غبار روبی گلزار شهدای استان، دیدار با خانواده های شهدا و غرس درختان به مناسبت روز شهید با همکاری منابع طبیعی استان از دیگر برنامه های این نهاد به مناسبت گرامیداشت روز شهید عنوان کرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات