۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۰۲۴۶۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

اقدام ترامپ موجب افزایش محبوبیت سپاه در میان مردم شده است

اقدام ترامپ موجب افزایش محبوبیت سپاه در میان مردم شده است
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکایی ها علیه سپاه گفت: امروز محبوبیت سپاه در میان آحاد ملت ایران چند برابر شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مشترک مدیران و اساتید مدارس علمیه نوشهر با فرمانده و جمعی از پرنسل سپاه پاسداران این شهرستان با تجلیل از خدمات چهل ساله سپاه در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف گفت: سپاه تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه در عرصه‌های مختلف این انقلاب خدمات و دستاورد‌های ارزشمندی به مردم ارائه کرده است.
 
وی با بیان این که تلاش سپاه در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی و فرهنگی ستودنی است، افزود: باید این خدمات ارزشمند بیشتر برای عموم جامعه تبیین و تشریح شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که امروز محبوبیت سپاه در میان آحاد ملت ایران چند برابر شده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌های کوته فکر نمی‌توانند با این گونه نمایش‌های سیاسی جایگاه سپاه در میان مردم را تضعیف کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه جزیی از مردم بوده و در چهل اخیر همواره در سخت‌ترین شرایط در کنار مردم ماند و به آن‌ها خدمت کرد، بیان داشت: در همین سیل اخیر نیز حضور نیرو‌های تلاشگر و بی مدعای سپاه در مدیریت بحران و کمک به سیل زدگان بسیار قابل تقدیر است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها فکر می‌کنند با این گونه اقدامات احمقانه خود می‌توانند خللی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و ارکان مهم آن نظیر سپاه پاسداران با قدرت در مسیر خود در حرکت هستند و لحظه‌ای در رسیدن به اهداف والای خود تردید نخواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که حوزه علمیه به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی این اقدامات آمریکایی‌ها نسبت به سپاه را به شدت محکوم می‌کند، بیان داشت: حوزه به عنوان یک نهاد انقلابی همواره در کنار سپاه خواهد ماند، چون فاصله گرفتن نهاد‌های انقلابی از هم خواست و هدف دشمن است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها در حالی سپاه خدوم، مردمی و انقلابی را جزء سازمان تروریستی معرفی می‌کند که خود بزرگترین حامی تروریستم در سطح جهان است، خاطرنشان کرد: همه مشکلات و بحران‌های امروز خاورمیانه نتیجه دخالت‌ها و حمایت‌های آمریکایی‌ها از گروه‌های تروریستی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه جولان دهند و امنیت مردم خاورمیانه را به خطر بیاندازند، تصریح کرد: شکست آمریکایی‌ها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سرمایه گذاری گسترده در خاورمیانه موجب عصبانیت و اتخاذ چنین تصمیمی شده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات