۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۰۸۱۴۹
حجت الاسلام موسوی خبر داد؛

فعالیت ۱۲۰ مبلغ در شهرستان سلسله

فعالیت ۱۲۰ مبلغ در شهرستان سلسله
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۲۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شده است.

حجت الاسلام نصرت الله موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان 120 مبلغ در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه حضور مبلغان در جمع مردم امری مهم برای بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه است، افزود: انجام فعالیت تبلیغی و آگاه سازی آحاد مردم به ویژه نسل جوان نسبت به مسائل روز جامعه رسالت مهم مبلغان است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ویژگی یک منبر خوب اظهار داشت: در این ایام تبلیغی که در اختیار مبلغان قرار دارد، باید به مخاطب خود توجه داشته باشند و بر اساس نیاز مخاطب و جامعه به سخنرانی بپردازند.

وی بیان احکام، قرائت قرآن و دعاهای این ماه مبارک، تبیین وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل و واقعه 14 و 15 خرداد را از جمله فعالیت تبلیغی مبلغان اعزامی عنوان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله عنوان کرد: برپایی اقامه نماز جماعت، کلاس تفسیر، معارف، فعالیت های فرهنگی، تبلیغ چهره به چهره، جلسات مشاوره، محافل انس با قرآن و دوره های قرائت قرآن از دیگر فعالیت مبلغان اعزامی است.

وی یادآور شد: مسابقات فرهنگی، هنری، قرآنی و احکام با حضور مبلغان اعزامی در جمع مردم برگزار می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات