۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۱۰۸۵۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت برخورد قانونی با هرگونه ناهنجاری اجتماعی در جامعه

ضرورت برخورد قانونی با هرگونه ناهنجاری اجتماعی در جامعه
حجت الاسلام شکریان گفت: آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه با تقویت برنامه‌های دینی و فرهنگی و بهره گیری از توان و ظرفیت بالای تبلیغی طلاب و روحانیان حوزه کاهش خواهد یافت.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و حضور گسترده مسافران در مناطق توریستی و گردشگری استان، از حضور فعال گروه‌های تبلیغی جهادی در این مناطق خبر داد.
 
وی با بیان این که حضور گروه‌های تبلیغی در مناطق آسیب پذیر با آثار مثبتی همراه خواهد بود، افزود: متأسفانه آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطقی است که از حضور مبلغان دینی محروم هستند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که هر چه حضور گروه‌های تبلیغی و روحانیان مبلغ در مناطق آسیب پذیر پررنگ‌تر باشد به طور حتم با آسیب‌های کمتری مواجه خواهیم بود، خاطرنشان کرد: عدم حضور مبلغان دینی در مناطق گردشگری و توریستی بستر‌های لازم را برای افزایش آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه شمال در نگاه برخی‌ها تنها مکانی امن برای فساد و بی بندوباری است، تصریح کرد: باید با تقویت برنامه‌های فرهنگی و دینی چنین نگاه‌هایی را در جامعه از بین برد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نباید به بهانه استفاده از مواهب طبیعی شاهد گسترش فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی در استان باشیم، بیان داشت: متأسفانه عدم نظارت مسؤولان و رها کردن برخی مناطق به حال خود موجب گسترش فساد در این مناطق شده است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که در طول تاریخ دشمنان همواره تلاش کردند تا شمال کشور را به محلی برای آزاد برای گسترش فساد و بی بندوباری تبدیل کنند، گفت: اما این تلاش دشمن با هوشیاری و بصیرت بالای علمای دین ناکام ماند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نباید در برابر ناهنجاری‌های اجتماعی سکوت کرد، بیان داشت: امروز یکی از بهترین راه‌های مقابله با این ناهنجاری‌ها تقویت بعد دینی و فرهنگی جامعه است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حضور روحانیت در هر عرصه‌ای تحول آفرین بوده است، خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی امروز جامعه نیز با تقویت برنامه‌های دینی و فرهنگی با بهره گیری از توان و ظرفیت بالای تبلیغی طلاب و روحانیان حوزه کاهش خواهد یافت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات