۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۱۱۱۹۶
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

دفاع همراه با خلوص نیت روحانیت موجب ماندگاری دین در جامعه شد

دفاع همراه با خلوص نیت روحانیت موجب ماندگاری دین در جامعه شد
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که روحانیت همواره دغدغه دینداری داشته است، گفت: دفاع همراه با خلوص نیت روحانیت موجب ماندگاری دین در جامعه اسلامی شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر چهارشنبه شب در نشست مبلغان دینی این شهرستان، رسالت امروز روحانیت را بسیار سنگین تر از گذشته دانست و گفت: روحانیت همواره مرزبان حقیقی دین در طول تاریخ بوده است.
 
وی با بیان این که اگر مرزبانی روحانیت نبود، دشمن از همان ابتدا در دین نفوذ می کرد، افزود: دشمن هر گاه تلاش کرد تا زمینه نفوذ خود در دین را فراهم کند با سدی به نام روحانیت مواجه شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت هیچ گاه اهل تسامح و تساهل نبوده و نخواهد بود، خاطرنشان کرد: دین و انقلاب خط قرمز روحانیت در طول چهار دهه اخیر بوده است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که روحانیت در دفاع از اسلام ناب و آرمان های انقلاب لحظه ای درنگ نخواهد کرد، بیان داشت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون صلابت روحانیت در طول چهار دهه اخیر بوده است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که روحانیت همواره دغدغه دینداری داشته است، خاطرنشان کرد: دفاع همراه با خلوص نیت روحانیت موجب ماندگاری دین در جامعه اسلامی شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به تلاش دشمنان در جهت ایجاد فاصله میان مردم و حکومت دینی اشاره کرد و گفت: روحانیت به عنوان قشری که دارای نفوذ کلام بالایی در میان مردم است نقش بسیار پررنگی در بی اثر کردن این توطئه دشمن بر عهده دارد.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز یکی از مهم ترین وظایف روحانیت دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است، بیان داشت: مبلغان دینی در منابر و خطابه های خود پیرامون عظمت انقلاب و دستاوردهای چهل ساله این نظام بیشتر با مردم سخن بگویند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در ادامه همچنین بر ضرورت ارتباط بیشتر مبلغان دینی با مردم تأکید کرد و گفت: این تعامل باید هر روز بیشتر تقویت شود، چون بهترین راه جلوگیری از نفوذ و توطئه دشمن علیه انقلاب و نظام، همگرایی و وحدت میان مردم و روحانیت است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات