۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۱۲۶۸۹
در بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس صورت می گیرد؛

معرفی فعالیت های روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس+ صوت

معرفی فعالیت های روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس+ صوت
عقیلی با بیان این که باغ موزه دفاع مقدس استان قم متعلق به تمام کشور است، گفت: در بخش روحانیت این باغ موزه فعالیت های روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یحیی عقیلی در نشست بررسی و تبیین نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس با بیان این که تلاش می شود در ایجاد بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس تمامی جوانب در نظر گرفته شود، گفت: مدرسه علمیه فیضیه خودش به تنهایی موضوعیت دارد بنابراین تلاش شده است نه تنها شخصیت ها و مراکز بلکه از اماکن نیز برای ایجاد بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس استفاده شود.

نماینده مرکز مدیریت حوزه های علمیه در ایجاد بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس قم ادامه داد: برای ایجاد بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس تلاش می شود موازی کاری صورت نگیرد زیرا نهادهای فراوانی در زمینه روحانیت و دفاع مقدس فعالیت داشته و اسناد فراوانی جمع آور کرده اند.

وی اضافه کرد: تلاش شده است که اسناد جمع آوری شده از سوی سایر نهادها در زمینه روحانیت و دفاع مقدس جمع آوری شوند تا بار دیگر به آنها پرداخته نشود و جنبه های دیگر مورد بررسی و آن اسناد و مدارک تکمیل شوند در نتیجه کاری روی زمین باقی نماند.

عقیلی با بیان این که باغ موزه استان قم کشوری است، گفت: برای ایجاد بخش روحانیت این باغ موزه تلاش شده است تمامی اسناد و مدارک فعالیت های حوزه های علمیه سراسر کشور در زمینه انقلاب و دفاع مقدس جمع آوری شود که درخواست داریم بسیج طلاب و بنیاد شهید در این زمینه ما را یاری کنند.

وی با بیان این که محور بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس، نقش حوزه های علمیه در انقلاب و دفاع مقدس است، اظهار کرد: شاید در زمینه سایر فعالیت های روحانیت کاری صورت گرفته باشد اما در باغ موزه دفاع مقدس فقط به نقش طلاب و روحانیان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخته می شود./1324/پ202/ب

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 8
مصطفی رستمی
ارسال نظرات