۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۱۴۸۵۸
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقای توانمندی تبلیغی طلاب

برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقای توانمندی تبلیغی طلاب
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر گفت: در ایام تابستان از فرصت تعطیلی مدارس برای برگزاری دوره های آموزشی و با هدف ارتقای توانمندی تبلیغی طلاب استفاده می شود.

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری کارگاه دو روزه با عنوان زلال احکام در این مدرسه خبر داد و بیان داشت: این کارگاه با هدف تعمیق بخشی و شناخت مبلغان از مسائل دینی برگزار می شود.

وی افزود: در این کارگاه دو روزه مباحث کاربردی و مبتنی بر احکام با موضوعات( زنان، خمس، نماز، وضو و زکات) برگزار می شود.

شاهوردی خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه های آموزشی فرصتی برای ارتقای توانمندی تبلیغی طلاب بوده و در ایام تابستان می توانند در عرصه تبلیغ به رسالت تبلیغی خویش بپردازند.

وی در ادامه یادآور شد: به مناسبت هفته ازدواج نیز کارگاه آموزشی با هدف آموزش مهارت های زندگی توسط اساتید مشاور ویژه طلاب مدرسه علمیه خواهران الشتر برگزار می شود.

معاون فرهگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر اظهار داشت: برگزاری دوره آموزشی مهارت های بهداشت روانی و جسمی توسط پزشک متخصص زنان و ماما نیز از دیگر برنامه های این مدرسه است که برای طلاب خواهر برگزار می شود.

شاهوردی بیان داشت: امید است با برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه ها بتوان  در رشد و ارتقای توانمندی تبلیغی طلاب ایفای نقش کرد و شاهد فعالیت تبلیغی مؤثر و اثرگذار آنان در جامعه و بین قشر زنان باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات