۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۱۷۸۶۶
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی در گفت وگو با رسا:

برخورد با مسؤولان فاسد و اجرای جدی عدالت از اقتضائات گام دوم انقلاب است

برخورد با مسؤولان فاسد و اجرای جدی عدالت از اقتضائات گام دوم انقلاب است
نماینده خبرگان با بیان اینکه عملکرد قوه قضاییه باید احساس امنیت را از افراد خائن، مفسد و اختلاس گر سلب کند، گفت: برخورد با مسؤولان فاسد از اقتضائات گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن تقدیر از اقدامات انقلابی و قاطعانه قوه قضاییه در برخورد با فساد، خواستار تقویت گفتمان مبارزه با فساد اقتصادی در جامعه شد و گفت: اقدامات اخیر قوه قضاییه در برخورد با مفسدان در جامعه امیدآفرینی می کند.

وی با بیان اینکه امروز همه مردم کشور خواستار ادامه یافتن برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدان هستند، اظهار داشت: قوه قضاییه باید به عملکرد قاطع خود ادامه داده و در مسیر برخورد با مفسدان هیچگونه ملاحظه ای نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با اشاره به جایگاه حساس قوه قضاییه در کشور، این قوه را اساسی ترین نهاد نظام دانست و عنوان کرد: امروز محرومان و مظلومان جامعه به عملکرد قوه قضاییه امید بسته اند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه عملکرد قاطع قوه قضاییه سبب پیشگیری از وقوع جرایم می شود، بیان کرد: همچنین اگر یک قوه قضاییه قاطع و جدی در جامعه وجود داشته باشد، هیچ ظلم و ستمی بدون جزا و بدون پاسخ باقی نمی ماند و همه مظلومان به حق خود دست پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه خائنان و مفسدان نسبت به اقدامات قاطع و با صلابت اخیر قوه قضاییه احساس نگرانی دارند، خاطرنشان کرد: عملکرد قوه قضاییه باید به گونه ای باشد که افراد خائن، مفسد و اختلاس گر احساس امنیت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر اینکه مردم نه تنها از برخوردهای قاطع قوه قضاییه نگران نیستند، بلکه خوشحال و شادمان نیز هستند، ابراز داشت: می توان گفت اقتضای گام دوم انقلاب این است که با مسؤولان فاسد و ناکارآمد برخورد و کنار گذاشته شود./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
راه حل ایستادگی ، مقاومت و درخواست مردم در گام دوم انقلاب و کشور : می بایستی تمامی آقازاده ها،اقوام و خانوداه های منافق خیانتکار فاسد،اختلاسگر و رانت خوار و رشوه خوار ظالم در حق ملت ، مردم ،انقلاب و نظام در طول این ۳ دهه بعد از جنگ تحمیلی از سوی صدام جنایتکار در صورت حضور در مسند قدرت ،پایین آورده شده، عادلانه ، علنی و بدون هیچ گونه تبعیض ،بی عدالتی، ملاحظه و مصلحت اندیشی کلیشه ای محاکمه شوند. تا برخلاف رژیم ظالم شاهنشاهی ساقط شده ملعون که نتوانست راه خود را از درباریان و خانواده های فاسد و غارتگر شاه و اطرافیانش جدا کند. اعتماد مردم ترمیم گردیده ، پشتوانه و حمایت مردمی نظام احیا شده و ارزش ها و باورهای دینی-سیاسی-اجتماعی نظام را ارزش ها و باورهای خود بدانند.
0
0