۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۳۰۲۵۱
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد:

حاشیه نشینی حوزه، توطئه دشمن برای ضربه زدن به حوزه انقلابی است

حاشیه نشینی حوزه، توطئه دشمن برای ضربه زدن به حوزه انقلابی است
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: حاشیه نشینی حوزه، توطئه دشمن برای ضربه زدن به حوزه انقلابی است، حوزه نباید نسبت به مسائل روز جامعه بی تفاوت باشد.

حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه علمیه به لطف الهی انقلابی است و انقلابی خواهد ماند.

وی با اشاره به تربیت طلبه انقلابی درحوزه های علمیه افزود: طلاب با توجه به توانایی و استعدادهایی که دارند هر کدام می توانند در زمینه های مختلف در جامعه نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام حیات الغیب با تأکید بر ضرورت پرورش فکری طلاب و تقویت روحیه انقلابی این قشر اظهار داشت: طلبه انقلابی نباید نسبت به مسائل روز جامعه غافل شود.

وی حاشینه نشینی حوزه علمیه را توطئه دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و حوزه و ضربه زدن به حوزه انقلابی عنوان کرد و گفت: باید هوشیار بود که حاشینه نشینی حوزه سبب حذف انقلاب می شود.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد حوزه را مادر انقلاب خواند و گفت: امروز نیز حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف نظام و ادامه راه انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند که نباید از آن غافل شد.

وی اظهار داشت: حکومت اسلامی حکومت فقه، فقاهت و ارزش‌های دینی است و حوزه علمیه همواره در تحقق ارزش های دینی و اسلامی نقش آفرین است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات