۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۳۰۹۸۲

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی که در دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله(عج) برپا شده است، بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه عصر امروز (سه شنبه) از نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب اسلامی که در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برپا شده است، بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه تجلی "ما می‌توانیم" است، اظهار داشت: در این نمایشگاه اراده قوی جوانان که از روحیه انقلابی و جهادی برخوردار هستند، را مشاهده کردم در واقع این جوانان تحقق شعار ما می‌توانیم را اثبات کردند .

وی افزود: فرزندان امام راحل با ارایه دستاورد‌های خود در این نمایشگاه ایمان همراه با علم و عمل را در معرض دید قرار دادند و نشان دادند در صحنه‌های مختلف می‌توانند آن را به ظهور برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی ادامه داد: این دانشگاه باید به سمتی برود که الگو و تجسمی از آنچه اسلام در عرصه علوم پزشکی و بیمارستان داری و کار‌های تحقیقاتی می‌خواهد، باشد تا سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی در داخل و خارج از کشور از این دانشگاه الگو بگیرند.

وی با اشاره به اینکه طرح انطباق در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) به درستی اجرا می‌شود درتوصیه ای خطاب به تلاشگران عرصه پزشکی سپاه گفت: هیچ عملی مانند خدمت به انسان، در نزد خدا مقرب‌تر وجود ندارد؛ به آنچه هستید راضی نباشید، چون باید سنگر‌های کلیدی جهان را فتح کنید و علاوه بر این تولید کننده دانش‌های جدید باشید تا دنیا از شما بیاموزد.

نمایشگاه پیشگامان گام دوم انقلاب شامل ۳۰ غرفه است. طب نظامی و جبهه مقاومت، محرومیت‌زدایی و خدمات اجتماعی، علوم اعصاب و رفتار، سبک زندگی اسلامی، طب نظامی و تهدیدات نوین و همچنین بهداشت و ارتقای سلامت، از جمله غرفه‌های این نمایشگاه هستند.

محمد قمین
ارسال نظرات