۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۳۲۱۹۲
شریعتمداری:

کشور گرفتار معاویه‌های داخلی و منافقان شده است

کشور گرفتار معاویه‌های داخلی و منافقان شده است
مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان اینکه امروز کشور دچار معاویه های داخلی شده است، گفت: نگاه برخی مسؤولان در عرصه های مختلف با نگاه دشمن هیچ تفاوتی ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حسین شریعتمداری مدیر مسؤول روزنامه کیهان در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران نهم دی را ایستگاه پایانی فتنه 88 دانست و گفت: فتنه 88 یک فتنه آمریکایی – اسرائیلی بود، زیرا از بیرون نیز کنترل و رهبری می شد.

وی به شباهت فتنه 88 و جنگ احزاب اشاره کرد و ادامه داد: همه دشمنان اسلام اعم از منافقان داخلی، جریانات خارجی و تکفیری ها اختلافات ظاهری خود را کنار گذاشته و به اتفاق همدیگر درصدد نابودی انقلاب اسلامی برآمده بودند.

شریعتمداری با بیان اینکه سردمداران غرب به صورت علنی از فتنه 88 حمایت می کردند، خاطرنشان کرد: ده ها نفر از مسؤولان عالیرتبه سرویس های اطلاعاتی بیگانه تحت عنوان اساتید دانشگاه و با عناوین آکادمیک وارد کشور شده بودند و با نقش آفرینان در فتنه 88 ارتباط برقرار کرده بودند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با تأکید بر اینکه رسانه های دشمن قبل از فتنه 88 ضمن راه اندازی شبکه های فارسی زبان مردم را ترغیب به فتنه گری می کردند، ابراز کرد: مردم با حضور خود در 9 دی به همه توطئه های دشمن پایان دادند، اما باید دانست که 9 دی پایان فتنه 88 بود و به منزله پایان همه فتنه ها نیست.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق نفوذ در پی فتنه گری در کشور است، عنوان کرد: دشمن از طریق نفوذ در ساختار نظام سعی می کند مسؤولان کشور را در تصمیم گیری ها دچار محاسبات غلط کنند.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه نفوذی های دشمن از طریق بیان مواضع خودشان شناخته می شوند، بیان کرد: دشمن برای نفوذ قبل از هر چیز به دنبال میانجی می گردد؛ میانجی باید قبلاً در نظام مسؤولیت داشته باشد و آن مسؤولیت برای مردم نیز شناسایی شده باشد، اگر کسی این ویژگی ها را داشت و به هر دلیلی با ارزش ها و خط اصلی نظام فاصله پیدا کند توسط دشمن شکار می شود و با ظاهر انقلابی در راستای اهداف دشمن عمل می کند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان اینکه مردم باید نفوذی های دشمن را از طریق موضع گیری هایشان بشناسند، تأکید کرد: نتانیاهو در جریان فتنه 88 گفت حامیان اغتشاش گران سرمایه های اصلی ما در ایران هستند؛ ما با این سرمایه های دشمن چه کرده ایم؟ آیا آنها را مورد بررسی قرار داده ایم و یا به آنها بار دیگر مسؤولیت سپرده ایم؟ کفش دزد را که پیش نماز نمی گذارند.

وی اضافه کرد: امروز به اذعان دشمن کالاهای لوکس برای خارج شدن تتمه ارز در کشور تحریم نشده است؛ امروز دشمن ماشین های مدل بالا را تحریم نمی کند، زیرا وقتی وارد کشور می شود ثروتمندان آن را خریداری می کنند و این موضوع سبب ناامیدی مردم شده و اختلاف طبقاتی ایجاد می کند؛ 600 ماشین خارجی و پورشه با کارت بازرگانی یک خانم روستایی وارد کشور شده است و وقتی این را از مسؤول مربوطه سؤال می کنیم می گوید «آقای فلانی به ما گفت به شما مربوط نیست»!

شریعتمداری با بیان اینکه امروز بخش قابل توجهی از ناکارآمدی ها و مشکلات از مدیران داخلی است، گفت: باید هوشیار بود و نباید با این همه اقتدار دفاعی و بازدارنده دستاویز یک عده مفت خور و مرفه بی درد باشیم؛ امروز برخی مسؤولان و وزرا که اختلاس های میلیاردی و حقوق های نجومی را کوچک می شمارند نباید در مقام وزارت باقی بمانند؛ وزیران امانت داران مردم هستند و اگر نمی توانند کشور را اداره کنند باید کنار بروند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان در پایان با اشاره به اینکه امروز کشور گرفتار معاویه های داخلی و منافقان شده است، خطاب به برخی مسؤولان تصریح کرد: آقایان بگویید نگاهتان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با نگاه دشمن چه تفاوتی دارد؟ در تمام موارد نگاهتان شبیه دیدگاه دشمن است./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات