۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۳۳۰۰۹

مزایای خدمات کارت صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات اطلاع‌رسانی شود

مزایای خدمات کارت صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات اطلاع‌رسانی شود
مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل به تشریح فعالیت‌های این صندوق پرداخت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ستوده مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل، با آیت‌الله عاملی دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله عاملی در این جلسه ضمن عرض خیر‌مقدم، از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در کاهش مشکلات و دغدغه‌های طلاب قدردانی کرد.

وی از آمادگی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان برای اطلاع‌رسانی مزایای خدمات کارت به متدینین، خیرین، فضلا و علمای استان و برگزاری جلساتی با حضور خیرین با محوریت مرکز خدمات خبر داد و تکمیل قراردادهای شراکتی و مسدودی در صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه و فراهم کردن شرایط افتتاح خدمات کارت برای سپرده‌گذاران و خیرین و متدینین استان را خواستار شد.

همچنین، حجت‌الاسلام ستوده با بیان فعالیت‌های مرکز خدمات در زمینه صندوق قرض‌الحسنه و با اشاره به اهداف بلندمدت این صندوق، از همکاری و همراهی آیت الله عاملی در برنامه ریزی جهت انعقاد قرارداد شراکتی با صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه قدردانی کرد.

وی تأکید کرد: ایجاد تسهیلات مناسب و حمایت از طلاب و روحانیون، ارتقای کمی و کیفی پژوهش، تحقیق، تدریس، تألیف و تحصیل در میان طلاب و روحانیت استان را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات گفت: از طریق ایجاد قراردادهای شراکتی و مسدودی در صندوق قرض‌الحسنه شجره طیبه در استان و با حمایت نماینده ولی‌فقیه، توان پرداخت تسهیلات برای طلاب و روحانیت افزایش می‌یابد.

گفتنی است، در این نشست حجج اسلام کریمی اقدم مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان و جواهریان مشاور مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه در امور جذب و آقای حسینی رئیس اداره حراست و بازرسی صندوق حضور داشتند./1370/ج

ارسال نظرات