۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۶۳۳۴۵۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

طرفداران جبهه مقاومت، خونخواه سردار سلیمانی هستند

طرفداران جبهه مقاومت، خونخواه سردار سلیمانی هستند
آیت الله حیدری با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، گفت: همه طرفداران جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان، خونخواهان سردار سلیمانی خواهند بود.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: امیدواریم خون به ناحق ریخته شده این شهید بزرگوار منشأ تحولات بزرگی در جهان اسلام شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی مایه عزتمندی و انسجام صف‌های به هم فشرده جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد، عنوان داشت: این شهادت زمینه ساز شکست‌های تلخ و هولناک جبهه استکبار جهانی «آمریکا و رژیم صهیونیستی» می‌شود، سردار سلیمانی در دهه اخیر با فرماندهی دلاورانه و کارنامه درخشان، اجر خود را به دست آورد.

آیت الله حیدری ادامه داد: سردار سلیمانی کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس داشت و در جبهه‌های نبرد علیه متجاوزان بعثی آب دیده شد، عملیات‌های بسیاری را فرماندهی و جراحت‌های بسیاری دید.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی از شاگردان برجسته مکتب امامین انقلاب بود، تصریح کرد: زمانی که خوزستان درگیر سیل شد، سپهبد سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس و حشد الشعبی در کنار مردم سیل زده خوزستان حضور پیدا کردند، حضوری که مرهمی بر دل‌های زخمی سیل زدگان شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه به هنگام سیل در شادگان شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس را ملاقات کردم، خاطرنشان کرد: همه طرفداران جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان، خونخواهان سپهبد سلیمانی خواهند بود و رزمندگان اسلام بر رسالت خود در ضربه وارد کردن به کفر جهانی عمل خواهند کرد و به زودی خبر‌های خوبی خواهد رسید./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات