۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۳۷۹۹۳

همایش «شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی» در مدرسه معصومیه برگزار شد

همایش «شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی» در مدرسه معصومیه برگزار شد
همایش «شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی» با حضور حجت الاسلام والمسلمین طائب در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، همایش «شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی» ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، طلاب مدرسه علمیه معصومیه در این مراسم ضمن بازخوانی سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در زمینه نقش مردم در انتخابات، بر اهمیت انتخاب افراد شایسته و اصلح در انتخابات مجلس یازدهم تأکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب در این مراسم با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با پیروی از مکتب حضرت زهرا(س) همواره در راستای رفع غیبت مطلقه امام زمان(عج) گام برمی داشت، برای همین مورد خشم دشمن قرار گرفت و ایشان را به شهادت رساندند، بیان کرد: مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی است که همواره در راستای رفع موانع ظهور امام زمان(عج) گام برداشته و زمینه تحقق آن را فراهم سازد.

رییس قرارگاه عمار یکی از شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی را پایبندی آن به بیانیه گام دوم دانست و تأکید کرد: از بیانیه گام دوم بوی ظهور استشمام می شود، از این جهت نمایندگان مجلس تراز انقلاب اسلامی باید در راستای تحقق اهداف آن گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه اخلاص، هوش بالا، فکر، اقدام از روی آگاهی و جرأت اقدام از شاخصه های مجلس تراز انقلاب اسلامی است، گفت: یکی از موانع ظهور حضور شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار در منطقه است؛ حاج قاسم سلیمانی نیز همواره تلاش می کرد تا این شیطان بزرگ را از منطقه اخراج کند؛ امروز مجلس تراز انقلاب اسلامی نیز مجلسی است که زمینه خروج آمریکا از منطقه را خارج کند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب به انتقام سخت سپاه پاسداران از آمریکای جنایتکار در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد اشاره و خاطرنشان کرد: رهبری در یک سخنرانی خود فرمودند «اگر آمریکا یکی بزند ده تا خواهد خورد»؛ ما در جریان پایگاه عین الاسد دیدیم که اگر دشمن چند تن از فرماندهان ما را مورد ترور قرار داد، صدها کشته و زخمی از آنها گرفتیم؛ این در حالی است که رهبر معظم انقلاب این حمله موشکی عظیم را یک سیلی خواندند و خواستار خروج شیطان بزرگ از منطقه شدند.

گفتنی است، کلیپی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در رابطه با آثار انتخاب شایسته بر روند پیشرفت مملکت پخش شد.

قابل ذکر است، همایش بررسی مکتب شهید سلیمانی با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و آقای نادر طالب زاده، کارشناس مسائل رسانه روز چهارشنبه 16 بهمن، ساعت 12:45 از سوی بسیج مدرسه علمیه معصومیه در سالن همایش های این مدرسه علمیه برگزار خواهد شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات