۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۶۳۸۸۳۴
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

مجموعه رهاورد به ایجاد امید در مردم و نگاه مثبت به انقلاب اسلامی کمک می کند

مجموعه رهاورد به ایجاد امید در مردم و نگاه مثبت به انقلاب اسلامی کمک می کند
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به پخش دو مجموعه تلویزیونی دستان آسمان و رهاورد، گفت: مجموعه رهاورد به ایجاد امید درمردم و نگاه مثبت به انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، در نشست شورای معاونان این سازمان که صبح امروز در شرکت چاپ و انتشارات برگزار شد، با بیان اینکه تا به حال ۱۹ قسمت از مجموعه تلویزیونی دستان آسمان از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده، گفت: این مجموعه به همه ۳۱ استان کشور خواهد رفت و به نظر می رسد با پخش آن، ایده وقف و نقشه جامع اوقاف برای مردم ترسیم شده است.

وی به آغاز پخش مجموعه رهاورد که به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازد، اشاره کرد و یادآور شد: از زمانی که در سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت داشتم در فکر انجام چنین فعالیتی بودم. انقلاب اسلامی یک موجود حی است و کمتر به این موضوع پرداخته شده که  چه خدماتی به مردم ارائه داده و آثار مثبت آن چیست.

حجت‌ الاسلام والمسلمین خاموشی یادآور شد: این مجموعه در قالب چهل قسمت پخش می شود که اولین قسمت آن که پخش شد پیرامون صندوق های تعاونی روستایی بود که وزارت جهاد اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: آبادانی به نقطه نقطه کشور رفته است و این نقاط قابل لمس است. مجموعه رهاورد به ایجاد امید در مردم و نگاه مثبت به انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.

گفتنی است، مجموعه رهاورد به همت روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در شبکه دوم سیما تهیه و تولید شده است و مهران رستمی تهیه‌کنندگی و عباس لهراسبی نظارت کیفی آن را به عهده دارند. کارگردانی این مجموعه را نیز گروه شاخصی از مستندسازان سینما و تلویزیون عهده‌دار بوده‌اند.

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات