۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۳۹۴۲۴
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

پهن کردن فرش قرمز برای جاسوسان آمریکایی خیانت به خون شهدا است

پهن کردن فرش قرمز برای جاسوسان آمریکایی خیانت به خون شهدا است
دبیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز آمریکا را منشأ مشکلات منطقه دانست و گفت: کسانی که امروز برای جاسوسان آمریکایی فرش قرمز آماده کردند باید این آرزو را به گور ببرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی، امشب در مراسم چهلمین روز از شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که درمسجدجامع ارشاد شهرری برگزار شد، گفت: شهید و شهادت را در ابعاد گوناگون باید مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی با اشاره به اینکه شهید مقام ارزشمندی نزد خداوند دارد، ادامه داد: شهادت یک مقام عرفانی است و شهید تا به آن درجه از معنویات نرسد نمی تواند طعم شیرین شهادت را بچشد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با تاکید بر اینکه شهید سالک الی الله است، ابراز کرد: سالک در مسیر سلوک منزل به منزل راه طریقت طی می کند تا بتواند به آن نقطه مورد نظر برسد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی اخلاص را رمز موفقیت سردار سلیمانی دانست و اظهار داشت: این شهید والامقام آرزوی شهادت داشت و به معنای واقعی کلمه ولایتمدار بود؛ آیا شهدا شهید شدند که مسؤولان بتوانند به جای خدمت کردن به ملت و نظام با خیالی آسوده رانت خواری کنند؟

نماینده رهبر معظم انقلاب در وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: اینکه 90 نفر از اعضای کنونی مجلس شورای اسلامی به خاطر مشکلات و مفاسد مالی رد صلاحیت شوند مایه تأسف است؛ انتخاب فرد اصلح در انتخابات وظیفه همگانی است و مردم نسبت به آرای خودشان در پیشگاه پروردگار مسؤول هستند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در صحنه انتخابات موجب تقویت نظام می شود، گفت: این مردم هستند که مسؤولان را به صورت مستقیم و غیر مستقیم انتخاب می کنند؛ بنابراین مردم نباید کسانی رای دهند که در برابر دشمن منفعل بوده و قدرت مدیریت و فعالیت نداشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ادامه داد: مردم باید به اشخاصی مانند سردار سلیمانی‌ها رأی دهند تا آنان مدافع منافع آنان باشند؛ آمریکا عامل همه جنایات و مشکلات کشور و منطقه است،.

وی رژیم جنایتکار آمریکا را دشمن شماره یک مستضعفان جهان دانست و افزود: آمریکا منشأ همه مشکلات منطقه است، ملت ایران هوشیار است و کسانی که امروز برای جاسوسان آمریکایی فرش قرمز آماده کردند باید این آرزو را به گور ببرند و مردم رضایت نخواهند داد سرخی خون شهدا زیر پای جاسوسان آمریکایی قرار گیرد./813/پ202/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات