۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۴۲۳۲۰
سردار کشکولی خبر داد؛

آمادگی سپاه پاسداران برای مقابله با ویروس کرونا

آمادگی سپاه پاسداران برای مقابله با ویروس کرونا
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اعلام آمادگی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: در این زمینه حمایت همه جانبه از دانشگاه علوم پزشکی صورت می گیرد.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت  ابوالفضل(ع) لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از اعلام امادگی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و بیان داشت: سپاه پاسداران در کنار دیگر دستگاه ها و دانشگاه علوم پزشکی استان می تواند اقدامات مؤثری برای مقابله با کرونا انجام دهد.

وی افزود: با تأمین نیروی انسانی می توان در زمینه ضدعفونی و گند‌زدایی در سطح خیابان‌ها، اماکن دولتی، مدارس و بیمارستان‌ها در کنار دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها انجام وظیفه کند.

کشکولی با ابراز امیدواری در زمینه ریشه کن کردن ویروس کرونا خاطرنشان کرد: این مهم با مشارک مردم و مدیریت مدیران و مسؤولان امکانپذیر است.

وی در ادامه با اعلام حمایت همه جانبه سپاه از دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: در این راستا می توان از ظرفیت نیروهای متخصص و غیر متخصص بهره مند شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با توصیه به اینکه خانه مهم ترین مکان امن برای افراد است، افزود: توصیه می شود مردم  در صورت نداشتن کار غیرضروری در منزل بمانند.

وی به اهمیت و نقش مردم در رعایت نکات بهداشتی خاطرنشان کرد: قطعا با مشارکت مردم می توان ویروس کرونا را ریشه کن کرد.

کشکولی در پایان با اشاره به اقدامات اخیر محتکران و گرانفروشی در زمینه توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم تصریح کرد: سپاه پاسداران با همکاری نیروی انتظامی، اطلاعات و دادگستری برخورد بدون اغماض با گرانفروشان و محتکران را خواهد داشت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات