۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۴۲۳۳۱

تقدیر و تشکر طلاب از کادر پزشکی بیمارستان رازی

تقدیر و تشکر طلاب از کادر پزشکی بیمارستان رازی
حجت الاسلام کلاه کج گفت: طلاب با حضور در بیمارستان رازی، از پرسنل، پزشکان و پرستاران تقدیر به عمل آوردند.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رفت و آمد مراجعه کنندگان به مرکز خدمات اظهار داشت: طلاب و روحانیانی که مشکوک به بیماری حاد تنفسی باشند به مرکز بهداشت معرفی می‌شوند تا اقدامات پیشگیرانه صورت بگیرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه روش‌های گندزدایی به طلاب آموزش داده شده است، عنوان داشت: بروشور‌ها و پوستر‌هایی که مرکز بهداشت اهواز در اختیارمان قرار داده در میان مراجعه کنندگان توزیع می‌شود تا از روش‌های پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس اطلاعات جامع تری داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بر ورود و خروج طلاب نظارت اعمال می‌شود بیان داشت: طلاب با حضور در بیمارستان رازی، از پرسنل، پزشکان و پرستاران تقدیر به عمل آوردند ضمن اینکه عموم را بر رعایت مسائل بهداشتی توصیه می‌کنند.

حجت الاسلام کلاه کج گفت: به تأسی از رهبرانقلاب، از جامعه پزشکی که خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، تقدیر و تشکر داریم و قطعا در این مبارزه سخت سربلند بیرون خواهند آمد.

وی گفت: ساعات کار مرکز خدمات از ۱۰ تا ۱۴:۳۰ است و این زمان تا صدور دستورالعمل‌های جدید درباره ساعات کاری پابرجا خواهد ماند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله درباره آخرین وضعیت تولید داروی ضد کرونا گفت: یکی از مراکز تحقیقاتی ما موفق به تولید داروی این بیماری شده و این دارو در حال طی کردن مراحل تحقیقات بالینی است.
0
0