۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۴۲۹۵۰

تولید و اهدای ۴۰۰ ماسک به کودکان کار توسط یک داوطلب سلامت

تولید و اهدای ۴۰۰ ماسک به کودکان کار توسط یک داوطلب سلامت
یک داوطلب سلامت در یکی از محله‌های قزوین ۴۰۰ عدد ماسک برای کودکان کار، افراد بی بضاعت و کسبه محله ساخته و به آن‌ها اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، منیره سجادی، کارشناس مسؤول واحد گسترش مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین با اشاره به اینکه این روز‌ها کمبود مواد ضدعفونی ‌کننده و اقلام بهداشتی، مانند ماسک، موجب شده تا برای مسؤولان نظام سلامت و مردم، نگرانی‌های عمده‌ای ایجاد شود، اظهار کرد: بر همین اساس، از ظرفیت داوطلبان استفاده می‌شود تا بتوان این خستگی و فرسودگی را کاهش داد، تنها در یک مورد، یک داوطلب سلامت، 400 عدد ماسک برای کودکان کار، افراد بی بضاعت و کسبه محلۀ باغ نشاط دوخت و توزیع کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام را رخساره هاشمی، داوطلب و جانشین دبیر کانون سلامت محله باغ نشاط انجام داده است، عنوان کرد: با چنین کارهایی، در بسیج ملی مقابله با کرونا از ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود.

صفیه احمدی زاده، کارشناس رابط برنامه‌های اجتماع محور مرکز بهداشت مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوبن هم در این رابطه بیان کرد: داوطلب و جانشین دبیر کانون سلامت محله باغ نشاط، تعداد 400 عدد ماسک با هزینه شخصی برای کودکان کار و افراد بی بضاعت و کسبه محله باغ نشاط، دوخت و توزیع کرد.

وی این اقدام را مستمر خواند و افزود: در صورت حمایت از این تولید کننده، می توان کمبودهای ناشی از این اقلام را کاهش داد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات